اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعبه قم موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها خبر داد:

تهیه 114 جهیزیه توسط خیرین قمی

خبرگزاری فارس: مدیر شعبه قم موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از اهدای 114 جهیزیه به زوج‌های جوان، توسط خیرین قمی در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خبر داد.

تهیه 114 جهیزیه توسط خیرین قمی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اکرم همایونی در نشست خبری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها که چهارشنبه شب در دفتر این موسسه واقع در خیابان 19 دی برگزار شد، از اهدای 134 جهیزیه به خانواده‌های زیر پوشش خود خبر داد و اظهار داشت: تاکنون موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها سه نوبت به اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند پرداخته است و طی یک هفته آینده 114 جهیزیه دیگر نیز به خانواده‌های نیازمند هدیه خواهد کرد.
وی در ادامه نوبت اول اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را در سال 89 دانست و اعلام کرد: نوبت اول پرداخت جهیزیه با اهدای 10 جهیزیه به زوج‌های جوان آغاز شد و با معرفی موسسه نزد خیرین و پوشش بخش بیشتری از مردم موفق شدیم در مرحله دوم اهدای جهیزیه، بیش از 44 جهیزیه را به خانواده‌های نیازمند اهدا کنیم.
مدیر شعبه قم موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان اینکه مرحله سوم اهدای جهیزیه در نیمه نخست سال جاری برگزار شد، گفت: در مرحله سوم اهدای جهیزیه توانستیم بیش از 80 جهیزیه به ارزش ریالی 480 میلیون ریال به زوج‌های جوان اهدا کنیم.
وی مرحله چهارم اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند را همزمان سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) معرفی و بیان کرد: مرحله چهارم اهدای جهیزیه به دلیل شناخته شدن بیشتر موسسه توسط خیرین، پررونق‌تر برگزار خواهد شد و در مرحله چهارم در دو نوبت اقدام به اهدای جهیزیه می‌شود.
همایونی در ادامه افزود: نوبت اول از مرحله چهارم در روز شنبه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و نوبت دوم مرحله چهارم در روز عید غدیر برگزار خواهد شد که در مجموع دو نوبت از مرحله چهارم بیش از 114 جهیزیه به ارزش ریالی 684 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند هدیه خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه دستاورد تبلیغات برای این موسسه پاداش اخروی است، اظهار داشت: با علم به اینکه نیازمندان در شهر مقدس قم بسیار هستند، باید تمام تلاش خود را در راستای کمک به این افراد به کار گیریم و تبلیغات برای این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیر شعبه قم موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از جذب همکاری تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استقبال و اعلام کرد: همکاری مسئولان در راستای رفع معضل اجتماعی به نام فقر بسیار مشهود است اما دولت و بخش خصوصی باید با سازمان‌های مردم نهاد همچون موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.
وی در پایان با تقدیر از دو خبرگزاری فارس و ایرنا بیان کرد: پوشش خبری مناسب از فعالیت‌های موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، یکی از اساسی‌ترین راهکارهای جذب حمایت‌های مردمی است که خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایرنا در این زمینه فعالیت بسیاری داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول