اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت گرفت؛

برگزاری همایش خیرین اسدآبادی مقیم همدان

خبرگزاری فارس: در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین جهیزیه نوعروسان، همایش خیرین و نیکوکاران اسدآبادی مقیم همدان در کانون فرهنگی ـ تربیتی فجر استان همدان برگزار شد.

برگزاری همایش خیرین اسدآبادی مقیم همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، امام جمعه شهرستان اسدآباد پنج شنبه شب در این همایش با اشاره به روایاتی از حضرت امام صادق(ع) اظهار داشت: کمک به نیازمندان و فقیران در واقع دستگیری از محبان و دوستان امیرالمؤمنین است.
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه  انجام هرکاری در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری و مشارکت مردم بهتر جواب می‌دهد، افزود: انجام کار خیر توشه‌ای برای آخرت و ساختن دنیایی برای محرومان است.
وی تصریح کرد: برداشتن گام مثبت در راستای برقراری سنت حسنه ازدواج و حمایت جوانان و محرومان از جمله وظایف دینی و انسانی است که هر مسلمانی به آن توجه دارد.
فرماندار اسدآباد نیز در این مراسم تقدیم 400 شهید و هزاران ایثارگر را به انقلاب اسلامی، یکی از ایثارگری و رشادت‌های اسدآبادی‌ها خواند و گفت: اسدآبادی‌ها در انجام کارهای خیری مانند تأمین جهیزیه برای مددجویان همت بالایی داشته‌اند که این نوعدوستی آنان ستودنی است.
مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه اسدآباد اولین شهرستانی است که همایشی با این عنوان برگزار کرده است، افزود: با توجه به اینکه بودجه‌های دولتی جوابگوی نیاز محرومان جامعه نیست، ضروری است نیکوکاران در مشارکت‌های مردمی و این امر خداپسندانه شرکت کنند چرا که کمک و مشارکت مردم و خیرین می‌تواند موجبات خوشحالی مددجویان، رضایت خداوند و ترویج سنت حسنه پیامبر اکرم(ص) را فراهم آورد.
وی با اشاره به وحدت و همدلی بین امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان اضافه کرد: سعی کرده‌ایم در سطح شهرستان موفقیت‌های کسب شود که از جمله این موفقیت‌ها ایجاد دانشگاه‌ها و بهره‌برداری ذوب‌آهن است و حال به یاری خیرین می‌توان فقر را از جامعه ربشه‌کن کرد.
در پایان این همایش خیرین و نیکوکاران مبالغ مختلفی را برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول