اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

بیمارستان خلخال صاحب کتابخانه شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته کتاب و در آیین تجلیل از خیرین سلامت، کتابخانه بیمارستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان خلخال صاحب کتابخانه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین تجلیل از خیرین سلامت که پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از خیرین و مسئولان در ساختمان بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال برگزار شد یک واحد کتابخانه به نام مرحوم مجتبی کرمی که در سال گذشته در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده او اعضای بدنش به چهار نفر دیگر پیوند یافته و جان آنها را نجات داده بود، افتتاح شد.
در این مراسم که جمعی از خیرین نیز حضور داشتند از تجهیزات آزمایشگاهی، دیالیز و تخت‌های بیماران دیالیزی که توسط خیرین سرآمد تهیه شده بود با تخصیص 450 میلیون ریال و صرف آن برای خرید این امکانات و تجهیزات، به مرحله بهره‌برداری رسید.
در مراسم افتتاح کتابخانه بیمارستان خلخال و تجلیل از خیرین رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال اظهار داشت: در سال 89  بیش از 85 هزار نفر به اورژانس بیمارستان امام خلخال مراجعه و تحت مداوا قرار گرفتند.
صالح صالحی افزود: این آمار در نیمه اول امسال به بیش از 90 هزار نفر رسیده است.
وی گفت: ماهانه در این بیمارستان بیش از 200 نفر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرند و به سرعت بخش‌های مختلف بیمارستان امام خلخال در حال تجهیز و تکمیل شدن است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم رئیس تبلیغات اسلامی خلخال نیز با قدردانی از عمل سخاوتمندانه خانواده مرحوم مجتبی کرمی در اهدای اعضای آن مرحوم و نجات چندین بیمار، اظهار داشت: این حرکت زیبا و خداپسندانه جانی دوباره به حیات جامعه اسلامی ما بخشیده است و این کتابخانه به یادگار از مرحوم کرمی همیشه در یادها زنده و پایدار باقی می‌ماند.
حجت‌الاسلام سید محسن محسنی با بیان اینکه در کنار اقدامات خوب خیرین با راه‌اندازی کتابخانه سعی شده است در این فضاها به موضوع فرهنگ نیز توجه شود خاطرنشان کرد: ما در گسترش فرهنگ کتابخوانی نباید به هیچ قید و بندی که ما را از حرکت واقعی باز می‌دارد پایبند باشیم.
نماینده مردم خلخال در مجلس نیز از حمایت‌های مردمی و خیرین در حوزه بهداشت و سلامت قدردانی کرد و افزود: این حمایت‌ها سبب شده تا شاهد توسعه و راه‌اندازی بخش‌های دیگر بیمارستان با هدف افزایش رفاه مردم و توانمند شدن آنها باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جمع حاضر در بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی خلخال حاضر شده و از بیماران این بخش عیادت و تجهیزات خریداری شده را مشاهده کردند.
تجهیزات اهدا شده توسط خیرین شامل دستگاه کامل سل کانتر، تجهیزات دیالیز و راه‌اندازی چند تخت مخصوص بیماران دیالیز است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول