اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس مطرح کرد:

انتقاد از نفوذ جنگ نرم به سینمای ایران

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از نفوذ جنگ نرم به سینمای ایران انتقاد کرد و گفت: امروز هالیوود ایرانی داریم.

انتقاد از نفوذ جنگ نرم به سینمای ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، لاله افتخاری عصر امروز در همایش هیئت‏های مذهبی و مداحان خواهر شهرستان شاهرود که در سالن فنی و حرفه‏ای این شهر برگزار شد، از عید غدیر به عنوان بزرگ‏ترین عید عالم بشریت یاد کرد.
افتخاری اضافه کرد: خداوند با واقعه غدیر، دین خدا، «اسلام» را کامل کرده و آنجاست که پیامبر می‏فرمایند من دو گوهر گران‏بها در میان شما به یادگار می‏گذارم؛ یکی کتاب و دیگری عترت است و هر کس به این دو تمسک جوید هرگز گمراه نمی‏شود.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغان باید در دهه ولایت پیام غدیر را به مردم ابلاغ کنند، اظهار داشت: عده‏ای هستند که می‏خواهند پیام غدیر را به انحراف بکشند و اگر بخواهیم منحرف نشویم باید خط‏ کش ما کتاب و عترت باشد.
وی تصریح کرد: تبلیغ دین حق با مشکلات فراونی روبه‏رو است و یک مبلغ علاوه بر تخصص‏های لازم، نیاز به سعه صدر در مقابل سختی‏ها مشکلات دارد.
افتخاری گفت: همانطور که پیامبر اکرم (ص) در راه تبلیغ دین اسلام بارها مورد اذیت و آزار قرار گرفتند و تمام سختی‏ها را به جان خریدند، مبلغ نیز در را انجام وظیفه خود باید مشکلات را تحمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیامبر اعظم (ص) برای تبلیغ دین، اول از خانواده خود آغاز کرد و مبلغ نیز باید این چنین باشد.
افتخاری اظهار داشت: مبلغ باید اول خودش را کاملا بیمه کرده و همه انتظارات مادی را کنار بگذارد و فقط به خاطر خدا قدم بردارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: مبلغ دین باید کم کم در اطراف خودش مثل امام صادق (ع) و امام باقر (ع) شاگرد تربیت کند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید آهسته آهسته دیدگاه جاهلی را از افراد گرفته، در مسیر اهل بیت حرکت کرده و آنها را شناخته و به دیگران بشناسانیم.
افتخاری با بیان اینکه تحریفات در دین زیاد شده است، گفت: هم خطرات داخلی و هم خارجی ما را تهدید می‏کند و امروز جنگ نرم بسیار خطرناک، ریشه‏ای و خانه براندازتر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نفوذ جنگ نرم دشمن به داخل سینمای ایران گفت: متاسفانه در سینمای ما، هالیوود ایرانی درست شده است و کاری کرده‏ایم که همه احکام الهی، ارزش‏های اسلامی، حجاب، عفت، روحانیت به مسخره گرفته و از این گونه فیلم‏ها به عنوان جشنواره فجر تقدیر به عمل می‏آید.
افتخاری تصریح کرد: دشمن شبانه‏روز در حال بررسی برای بی‏هویت‏کردن جوان‏هاست و حتی آنها در مداحی و عزاداری ما هم وارد شده‏اند.
وی بیان کرد: بهترین راه شناخت انحرافات دشمن فرمایشان مقام معظم رهبری است و باید این پیام‏ها در محوریت کارها قرار گرفته و روی آنها برنامه‏ریزی شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: ما باید به افرادی که پرچم جبهه متحد اصول‏گریان را در دست دارند، رای دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول