اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اکران فیلم‌های بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان؛

«کاغذ خروس نشان» به بخش مسابقه سینمای ایران اضافه شد

خبرگزاری فارس: از امروز در اکران فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی مریم میلانی اضافه شد.

«کاغذ خروس نشان» به بخش مسابقه سینمای ایران اضافه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جدول پخش مسابقه بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان سینمای ایران 16 فیلم به رقابت می‌پرداختند و از امروز فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» به نویسندگی و کارگردانی مریم میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک‌بین نیز به جدول پخش مسابقه اضافه شد.
«کاغذ خروس نشان» در ژانر کودک و نوجوان با بازیگرانی که بیشتر کودک و آماتور هستند، خود را در لحظات پایانی به بخش مسابقه سینمای ایران بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان رساند.
این فیلم امروز ساعت 15 در سینمای ایران به جای پویانمایی قلب سیمرغ و فردا شب در هنر سرای خورشید ساعت 21 نمایش داده می‌شود.
فیلم «کاغذ خروس نشان» که در ژانر کودک و نوجوان است و داستان سه کودک در دو مقطع زمانی گذشته و حال را به تصویر ‌کشیده که پس از سه بار بازنویسی نهایی و دریافت پروانه ساخت از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی تولید و خود را به جشنواره کودک رساند.
به گزارش فارس، با اضافه شدن فیلم «کاغذ خروس نشان» در بخش مسابقه سینمای ایران بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان 17 فیلم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مریم میلانی که «کاغذ خروس نشان«  نخستین فیلم بلند او محسوب می‌شود، پیشتر فیلم‌های مستند داستانی «مونث،» ز زلزله ز« «زعفران»، «یک بار دیگر زندگی» (درباره ایدز) و «بانو مهین» (درباره مهین اسکویی) را به عنوان کارگردان در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
«محمد نیک‌بین» تهیه‌کننده این فیلم نیز تا کنون تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «سوپراستار« »یکی از ما دو نفر»، «تسویه حساب» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
به گزارش فارس، فیلم‌های بخش مسابقه ایرانی شامل آهوی پیشونی سفید، باد ومه، بالابان، بهشت آنجاست، پاریس تا پاریس، پرواز بادبادک‌ها، راه نجات، رویای سینما، سلام بر فرشتگان، شیر تو شیر، صدای پای من، فیتیله و ماه پیشونی، مادر پاییزی، مصائب چارلی، ننه نقلی، یک فراری از بگبو و کاغذ خروس نشان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول