اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ظهر امروز صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین سینمای 5 بعدی خوزستان در آبادان

خبرگزاری فارس: بزرگترین سینمای 5 بعدی خوزستان پیش از ظهر امروز در آبادان افتتاح شد.

افتتاح بزرگترین سینمای 5 بعدی خوزستان در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان ظهر امروز مدیر سینمای پنج بعدی در حاشیه افتتاح این سینما که با حضور مسئولان محلی از جمله نماینده مردم آبادان در مجلس، کعبی انجام شد اظهار داشت: این سینما اولین سینمای پنج بعدی آبادان و به‌مراتب بزرگترین در استان خوزستان بوده که در خیابان طالقانی شهرستان برای حضور علاقمندان ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه این سینما با گنجایش 30 نفر در هر سانس پذیرای شهروندان است، افزود: پیش از این یک سینمای پنج بعدی با گنجایش 16 نفر در اهواز ساخته شده که مدت چهار ماه از افتتاح آن می‌گذرد.
مرتضی معمرچی تصریح کرد: با توجه به کمبود امکانات تفریحی و به ویژه عدم‌وجود یک سالن سینمایی با این کیفیت در شهرستان آبادان، تصمیم گرفتم که با ساخت این سینما به همشهریان خود خدمت کرده و یک تفریح سالم برای جوانان فراهم کنم.
وی درخصوص مساحت این بنا گفت: این سینما دارای حدود 170 مترمربع زیربناست که شامل سالن انتظار و سالن نمایش فیلم نیز است.
مدیر این سینما که مدیریت شرکت شهربازی گستر را برعهده دارد در ادامه تصریح کرد: این سینما دارای صندلی‌های متحرک و افکت‌های گوناگون در زمان پخش فیلم نظیر رعد وبرق، باران، حباب، لرزش صندلی و پخش صداهای مختلف است که باعث ایجاد حس هیجان در تماشاگر در حین تماشای فیلم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت این سالن از پنج ماه پیش آغاز شده ادامه داد: از آغاز دهه ولایت این سینما را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کردیم و از امروز با افتتاح آن به دست نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی این سالن به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
معمرچی در پایان با بیان اینکه هزینه تهیه هر یک از فیلم‌هایی که قرار است در این سینما نمایش داده شوند در حدود 10 میلیون تومان بوده خاطرنشان کرد: در طول روز فیلم‌ها را در شش نوبت نمایش خواهیم داد که در مناسبت‌های مختلف برای برخی از ارگان‌ها و همچنین مدارس و علاوه بر آن برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی یا کمیته امداد نیز تخفیف‌هایی را در هزینه بلیط سینما اعمال خواهیم کرد.
گفتنی است این سینما از محل درآمدهای شخصی این فرد با هزینه‌ای بالغ بر 275 میلیون تومان ساخته شده و به صورت کاملاً خصوصی اداره می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول