اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عکاس فیلم اصفهانی:

رقابتی شدن عکس فیلم سینما را رونق می‎دهد‌

خبرگزاری فارس: یک عکاس فیلم اصفهانی گفت: رقابتی کردن عکس و فیلم در جشنواره‎های مختلف نوید بخش احیای سینمای کشور است، چقدر خوب که این کار از جشنواره فیلم کودک اصفهان آغاز شد.

رقابتی شدن عکس فیلم سینما را رونق می‎دهد‌
جلیل قائم مقامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برگزاری مسابقه عکس در جشنواره فیلم کودک سبب می‌شود که شاهد اتفاق جدیدی در سینمای کشور باشیم.
وی با بیان اینکه توجه جشنواره فیلم کودک به مقوله عکس نکته مهم و قابل تحسین بود، ابراز داشت: به وجود آمدن مقوله عکس فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان، سبب ایجاد رقابت و افزایش انگیزه در هنرمندان می‎شود و به طور حتم سبب ایجاد آثار ارزشمندی می‌شود.
این عکاس فیلم افزود: ایجاد محیط رقابتی برای این حوزه اهمیت زیادی دارد، زیرا پس از رقابتی شدن می‎توان امیدوار بود که این حوزه نیز پیشرفت چشمگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه افزودن رقابت در بخش‎های تخصصی سینما مانند عکس فیلم تبلیغات و اقتصاد سینما را تامین می‌کند، اضافه کرد: بخش مسابقه عکس فیلم هم در جنبه‎های فرهنگی موثر است و به نوعی شناسه و معرف هر فیلم سینمایی به حساب می‎آید.
قائم مقامی وجود بخش عکس فیلم در بخش رقابتی جشنواره را نشان دهنده رونق بیش از پیش جشنواره دانست و گفت: عکس فیلم و هنرمندان این عرصه تاکنون مهجور بوده‎اند و این امر سبب شد که این بخش هم سرزنده شود و مردم نیز با هنرمندان این بخش آشنا شوند و به تاثیر آن در سینما پی‌ببرند.
وی با بیان اینکه بنیاد سینمایی فارابی باید عکس فیلم‎های منتخب و همه عکاسان فیلم را مورد حمایت قرار دهد، تاکید کرد: اگر بنیاد سینمایی فارابی و همه مسئولان برگزاری جشنواره‌ها از عکاسان فیلم حمایت کنند، شاهد پیشرفت سینمای کودک هستیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول