اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

مردم ولایت را مورد غفلت قرار ندهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: یکی از درس‌های مهم دهه ولایت، پیام غدیر است تا مردم، ولایت را مورد غفلت قرار ندهند و خطری نظام و ملت را تهدید نکند.

مردم ولایت را مورد غفلت قرار ندهند
سیداسماعیل حسینی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در تحقق فرمان مقام معظم رهبری پیرامون تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، یکی از برنامه‌های اداره کل اوقاف استان کرمانشاه، برگزاری جشن "ولایت علوی، اکمال دین نبوی" در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان است.
وی در مورد برنامه‌های این اداره در روز عید غدیرخم، بیان کرد: در 10 بقعه متبرکه استان کرمانشاه، مجالس مختلفی با حضور اقشار مردم از جمله نسل جوان و نوجوان، از محل درآمد‌های موقوفات استان برگزار شد.
حسینی‌مقدم به حضور شخصیت‌های فکری و فرهنگی در این مراسم‌ها اشاره کرد و گفت: تفسیر خطابه بزرگ غدیر از برنامه‌های این جشن‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: ولایت اهل بیت سرمایه است و این سرمایه را باید به عنوان شعار مورد تعظیم قرار بدهیم زیرا از برترین شعائر الهی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، ادامه داد: در این جشن‌ها باید نشان بدهیم که سرمایه ولایت، بسیار ارزشمند است و در حقیقت این برنامه‌ها، آثار تربیتی بسیار جدی دارد.
حسینی‌مقدم اضافه کرد: یکی از درس‌های مهم دهه ولایت، پیام غدیر است تا مردم، ولایت را مورد غفلت قرار ندهند و خطری نظام و ملت را تهدید نکند.
وی تصریح کرد: رساندن پیام غدیر به اقشار مختلف مردم از دستاوردهای مهم نظام است و مردم ولایتمدار کرمانشاه در سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، پیوند ولایت و امت را به تجلی رساندند.
شایان ذکر است جشن عید غدیر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول