اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بهبهان:

غدیر نقطه عطف تاریخ رسالت پیامبر است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: غدیرخم نقطه عطف تاریخ رسالت پیامبر اسلام(ص) است.

غدیر نقطه عطف تاریخ رسالت پیامبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام سید عبدالله حسینی‎منفرد ظهر امروز در جشن ولایت که در این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک این عید به مسلمانان اظهار داشت: این روز از اعیاد بزرگ و وجوه مشترک امت‎های اسلامی است و اهمیت آن در بیان جایگاه امامت و ولایت است همان‎گونه که اگر در کشور ما نیز ولی‎فقیه نبود، انقلاب پیروز نمی شد.
وی تصریح کرد: عید غدیر، عید وحدت‎بخش مسلمانان است و به خاطر تکمیل دین مبین اسلام در این روز بزرگ، از جایگاه ویژه و با عظمتی برخوردار است.
حسینی‎منفرد خاطرنشان کرد: این عید، عید ولایت و نماد حقانیت امامت و منشور سعادت بشریت در همه اعصار تاریخ به شمار می رود.
وی با اشاره به خطبه حضرت محمد(ص) در روز غدیر افزود: رمز بقای دین، رستگاری و سعادت بشر در چنگ‎ زدن و تمسک به حبل‎الله‎المتین و اعتصام به عترت خاتم‎الانبیا(ص) است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در ادامه با بیان اینکه غدیرخم نقطه عطف و مهم‎ترین نقطه در تاریخ رسالت پیامبر اسلام(ص) و دارای جایگاهی بسیار عظیم و روشن است، اذعان داشت: اگر مسئله و موضوع امامت امیرالمومنین از سوی نبی‎اکرم(ص) به شکل علنی به مردم اعلام نمی شد چه بسا که رسالت خاتم المرسلین به نتایج واقعی و مطلوب نرسیده و ناقص می ماند.
وی خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ غدیر نیز نباید منحصر به تنها دهه ولایت بوده و باید در تمام روزها و سال، این فرهنگ برای آحاد جامعه تبیین شود.
حسینی‎منفرد در ادامه تصریح کرد: بحث امامت نقش سازنده و عظیمی در معرفی اسلام و برنامه‎های آن دارد و بهره مندی از ایام غدیر، فرصتی گرانبها در معرفی و ارتقای آگاهی در این باره است.
سرپرست اداره فرهنگ و اداره ارشاد بهبهان در پایان به ولی‎فقیه در جامعه امروزی اشاره کرد و گفت: اگر در 32 سال گذشته دشمنان ایران همواره زبون شده‎اند به برکت وجود رهبری است و از این رو قصد دارند ولایت و امامت را برای مردم وارونه جلوه دهند که مردم نیز موظفند با آگاهی و بیداری با این مسایل برخورد کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول