اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار سردشت بهبهان:

غدیر برگ زرین تاریخ اسلام است

خبرگزاری فارس: بخشدار سردشت بهبهان گفت: غدیرخم برگ زرین و انکارناپذیر تاریخ اسلام است.

غدیر برگ زرین تاریخ اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فریدون توکلیان ظهر امروز در جشنی که به مناسبت عید غدیر در بخش سردشت بهبهان برگزار شد، با تبریک این عید بزرگ و بیان اینکه این روز برگ زرینی در تاریخ اسلام است اظهار داشت: غدیرخم سند آشکار ولایت و امامت، فرقان حق و باطل و شناسنامه عقیدتی شیعیان است.
وی خاطرنشان کرد: این روز بهترین دلیل بر تعیین رهبری الهی برای جامعه اسلامی است.
توکلیان تصریح کرد: غدیرخم به معنای لبیک به فرمان الهی، اطاعت و پیروی از پیامبر،در صراط مستقیم قرار گرفتن، اعتقاد واقعی پیروان به دین خدا، حاکمیت خداوند بر شئونات اجتماعی فرد و جامعه، تسلیم در برابر رهبران الهی و نپذیرفتن رهبران طاغوتی، نه گفتن به همه ستمگران و فرصت طلبان شیطان صفت بوده و حقیقت غدیر به معنای شکست شیاطین است.
بخشدار سردشت بهبهان در ادامه افزود: مهمترین دغدغه پیامبر(ص) نصب رهبری الهی امامان معصوم بعد از خود بود که به دستور الهی در غدیرخم با حضور تعداد کثیری از مسلمانان، امام علی(ع) را به رهبری مسلمانان معرفی کرد.
وی افزود: با توجه سخنان خداوند و پیامبر اسلام، برای سعادت دنیا و آخرت خود باید از امیرالمومنین پیروی کنیم زیرا علی(ع) صراط مستقیم است و ما را به حق و عدالت و راه راست هدایت می‌کند.
توکلیان با بیان اینکه امام علی(ع) متعلق به همه بشریت بوده و محدود به مکان و زمان خاصی نیست اظهار داشت: علی(ع) رهبر حزب خدا و هدایت‎گر جامعه بشریت به سوی خداوند تعالی است.
وی افزود: ابتدایی‎ترین نیاز هر جامعه‎ای نهاد رهبری است که رهبران نیز خود به دو دسته رهبران الهی و رهبران شیطانی تقسیم می‌شوند.
بخشدار سردشت بهبهان همچنین بیان کرد: با وجود رهبران الهی است که بیت‎المال عادلانه تقسیم شده و جلوی تجاوز، ظلم و ستم و غارت مسلمانان گرفته می‌شود.
وی افزود: با وجود این رهبران است که سنت‎ها زنده مانده و مرزهای مسلمانان حفظ شده و دشمنان اسلام هیچگونه طمعی به منابع جهان اسلام نخواهند داشت.
توکلیان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود رهبران الهی است که انسان‎ها با عزت، افتخار، وحدت، یگانگی و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول