اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد:

پیشرفت 85 درصدی فاز سوم مسکن مهر اهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: 66 واحد فاز سوم مسکن مهر اهرم با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 85 درصدی فاز سوم مسکن مهر اهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع دوشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان تنگستان به پیامدهای مثبت اجرای طرح مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت خدمت‌گزار تلاش گسترده‌ای در راستای کاهش هزینه‌های مسکن در کشور انجام شد.
وی با بیان اینکه تعاونی مسکن مهر از نمونه‌های موفق دولت در این بخش بوده افزود: در این راستا 66 واحد مسکن مهر در شهر اهرم در دو فاز اجرا و به متقاضیان تحویل شده و 66 واحد فاز سوم نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
زارع ادامه داد: با اجرای مسکن مهر اهرم برخی زوجین جویای مسکن و اقشار کم درآمد توانسته‌اند ظرف مدت کوتاهی و با هزینه بسیار پایین صاحب خانه شوند.
وی به برخی از مسائل و مشکلات مسکن مهر اهرم اشاره کرد و افزود: مسکن مهر اهرم نیاز مبرم به تأسیسات زیربنایی از جمله مسجد و واحدهای تجاری دارد که لازم است اداره مسکن و شهرسازی تمهیدات لازم را در این خصوص به کار گیرد.
فرماندار تنگستان به عدم وجود شبکه‌های زیرساختی تلفن اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده و مقرر شده اداره مخابرات شهرستان با اجرای سیستم وایرلس شبکه تلفن را در این مجموعه مسکونی ظرف مدت یک ماه راه اندازی کند.
وی روشنایی محوطه و آسفالت جاده ورودی و انحراف مسیر آبراهه فصلی را از دیگر نیازهای مسکن مهر اهرم برشمرد که بر رفع آن‌ها در اسرع وقت تاکید کرد.
زارع بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با آینده‌نگری برای ایجاد زیرساخت‌های شهری برنامه‌ریزی کنند.
مدیر برق شهرستان تنگستان نیز با بیان اینکه پروژه روشنایی محوطه به پیمانکار تحویل شده است، اعلام کرد: روشنایی مسیر ورودی مسکن مهر اهرم در دست اجراست و تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد.
نادر تمیمی تصریح کرد: با توجه به توسعه ساخت و ساز در اطراف مسکن مهر، احداث یک ایستگاه برق و نصب ترانس و ایجاد شبکه فشار متوسط برق از محل اعتبارات ملی نیاز است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان نیز گفت: آبراه فصلی کنار مسکن مهر اهر در هنگام بارندگی مشکلاتی را برای ساکنان این واحدهای مسکونی ایجاد می‌کند.
مهدی احمدی افزود: در این خصوص مطالعات لازم انجام شده و مسیر انحرافی مشخص شده که در صورت تأمین اعتبار احداث می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول