اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور وزیر نیرو؛

تصفیه‏خانه غدیر دامغان بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ای سمنان گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، تصفیه‏خانه آب آشامیدنی غدیر دامغان با حضور‌ وزیر نیرو بهره‏برداری می‏شود.

تصفیه‏خانه غدیر دامغان بهره‏برداری می‏شود
اتابک جعفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: این پروژه با هدف تصفیه و انتقال حدود 4 میلیون مترمکعب آب آشامیدنی از محل سد دامغان تا مخزن ورودی شهر دامغان ساخته شده است.
وی اضافه کرد: این پروژه با فناوری بسیار بالا، مدرن و با پیچیدگی و فرآیند مختلف کاری ساخته شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ای سمنان تصریح کرد: با تلاش و پیگیری وافر و شبانه‏روزی کارکنان و عوامل اجرایی، این پروژه که قرار بود در اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‏برداری برسد، شش ماه زودتر از موعد مقرر و در دهه ولایت و امامت امسال و همزمان با عید سعید غدیر‌خم بهر‏ه‏برداری می‏شود.
جعفری ادامه داد: احداث ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 200 لیتر در ثانیه، احداث حوضچه آبگیر، اجرای 2 هزار و 500 متر خط انتقال 400 و 500 میلی‌متری، احداث تصفیه‏خانه آب آشامیدنی به ظرفیت 200 لیتر در ثانیه شامل ساختمان‏های فرآیندی فلش میکسر، پلساتور، فیلتر، مخزن تماس با کلر و تاسیسات و ابنیه غیرفرآیندی از مشخصات مهم این طرح محسوب می‏شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول