اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی ریشه در غدیر دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی و همه تحولات جهان برگرفته از غدیر و ریشه در مسئله ولایت دارد.

انقلاب اسلامی ریشه در غدیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی در جمع بسیجیان شهرستان میانه با اشاره به اهمیت بسیار حیاتی و مهم مسئله غدیر اظهار داشت: پیامبر(ص) چند بار قبل از غدیر جانشینی امام علی (ع) را اعلام کرده بود ولی در آخرین حج خود در غدیرخم به فرمان خدا حجت خود را بر مسلمانان تمام کرد.
 وی تصریح کرد: پیامبر (ص) با علم لدنی و ذاتی که داشت در چهره حجاج اقلیت متقی و اکثریت منافق را می‌دید و به حیله و نفاق امت بعد از خود آگاه بود.
ولایی گفت: پیامبر گرامی اسلام هم حکم نبوت را داشت و هم حکم ولایت را، حکم نبوت بعد از او خاتمه می‌یافت ولی حکم ولایت و امامت پابرجا بود.
وی افزود: منافقان و معاندان اسلام تلاش داشتند حکم ولایت را هم به زمان حیات او ختم کنند در حالی‌که پیامبر اسلام (ص) خاتم‌الانبیاء بود، نه خاتم الاولیا.
ولایی تاکید کرد: پس آن حضرت با خطبه غدیر که به فرمان خدا ایراد فرمودند تکلیف خود و ولایت را مشخص کرده و دین خود را کامل کرده و چهره منافقان بعد از خود را آشکار کردند.
وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی هم برگرفته از جریان غدیر است، ریشه همه این تحولات و نیز عظمت و اقتدار امروز کشور را به برکت در غدیر و برگرفته از آن دانست.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول