اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار اشنویه:

بصیرت بهترین سلاح برای جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: بهترین سلاحی که جنگ نرم استکبار جهانی را خنثی می‌کند بصیرت است.

بصیرت بهترین سلاح برای جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین‌زاده صبح امروز در جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: تا زمانی که جوانان غیور ایران اسلامی به سلاح بصیرت مجهز و مسلح هستند دشمنان قسم خورده نخواهند توانست به آرزوی دیرینه خود دست یابند.
وی افزود: جنگ سایبری، فضای مجازی و سایت‌های مختلف، ابزار مهم جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی هستند.
این مسئول اضافه کرد: دشمن در مقابله با موج اسلام‌خواهی و مبارزه با انقلاب اسلامی تسلیحات نظامی و سخت‌افزاری را کنار گذاشته و با خودداری از لشکرکشی و حمله نظامی به جنگ نرم و اعتقادات دینی روی آورده است.
فرماندار اشنویه در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح درایت و دوراندیشی مقام عظمای ولایت گفت: قدرت ایمان و پیروی از منویات معظم‌له تمام مشکلات مردم را حل کرده است.
وی در ادامه با تشریح ابزارهای دشمن در مقابله با نظام اسلامی اضافه کرد: برخی از کانال‌های ماهواره‌ مخالف نظام اسلامی هستند که با تبلیغ رفتارهای نامناسب و مسائل غیراخلاقی به الگوی نامناسبی برای دانش‌آموزان تبدیل شده است لذا برگزاری دائم کلاس‌های آموزش خانواده سبب جلوگیری از ایجاد تناقض در رفتار اولیا با فرزندان و هدایت دانش‌آموزان به اسلام ناب محمدی خواهد شد.
فرماندار اشنویه در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح راه‌های علاقمند کردن جوانان به مطالعه و فرهنگ مطالعه افزود: توسعه فرهنگ مطالعه در هر جامعه برگرفته از افزایش سطح معلومات جامعه است و در چشم‌انداز برنامه 1404 کشور با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت گرایش مردم به فرهنگ مطالعه، ایران اسلامی به جمع پانزده کشور برتر جهان در فضای کتاب و کتابخوانی تبدیل می‌شود.
فرماندار اشنویه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در فصول و مکان‌های مختلف، افزایش نمایشگاه‌های عرضه دائم کتاب تخفیف مناسب، کمک به توسعه کتابخانه‌های مرکزی و توسعه‌ی کتابخانه‌های ثابت و سیار در روستاهای منطقه، استفاده از شیوه‌های نوین کتابداری و کتابداری الکترونیک، آنلاین بودن دسترسی به تمام کتابخانه‌های عمومی استان و کشور، همگانی کردن فرهنگ مطالعه در رسانه‌ها و تهیه و پخش فیلم و  برنامه‌های کتابخوانی در مطبوعات و صدا و سیما، افزایش کتاب‌های مرجع و اجرای طرح‌های مطالعاتی، تحقیقاتی و هدفمند کردن مطالعه و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی در بین دانشجویان و فرهنگیان را بخشی از برنامه‌ها برای توسعه و تعمیق فرهنگ  مطالعه در جامعه ذکر کرد.  
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشنویه نیز با تشریح فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی گفت: در حال حاضر دو کتابخانه‌ی عمومی در شهر اشنویه و چهار کتابخانه مشارکتی در روستاها به ارائه خدمات به مردم منطقه مشغول هستند.
خالد خضری خاطرنشان کرد: کمبود شدید نیروی انسانی برای اداره کتابخانه‌های عمومی، لزوم تاسیس کتابخانه‌ی عمومی در شهر نالوس و روستاهای شهرستان اشنویه، افزایش اعتبارات ویژه برای تهیه کتاب‌های جدید و افزایش کمک خیران برای تجهیز و توسعه‌ی منابع کتابخانه را بخشی از راه‌های گسترش فرهنگ مطالعه در منطقه ذکر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول