اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور فرماندار گچساران:

شبهه‌های انحرافی معبر اصلی دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار گچساران گفت: ایجاد شبهه‌های انحرافی در میان جوانان از معبرهای اصلی جنگ نرم و از اهداف اصلی دشمن در طراحی جنگ نرم است.

شبهه‌های انحرافی معبر اصلی دشمن در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مازیار قشقایی شامگاه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس آرمان والا، ایده بلند و هدف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران، این انقلاب از چارچوب مرزهای ایران گذشته و دروازه‌های ملل محروم و توده‌های مظلوم و مستضعف جهان را گشوده است.
مشاور جوان فرماندار گچساران پیام نظام اسلامی ایران را پیامی آرامش بخش و رسالتی انسانی و رهایی‌بخش دانست و ابراز داشت: بسیج تمامی نیروهای فعال و آمادگی برای تحقق این آرمان ارزنده انسانی، امری ضروری و طبیعی است.
قشقایی تصریح کرد: برای دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام لازم است در مقابل خطرات تهدید کننده به‌گونه‌ای منطقی و شیوه‌ای صحیح برخورد کرد.
وی با اشاره به خطرات جنگ نرم دشمن، جوانان و نوجوانان را مخاطبان اصلی جنگ نرم دانست و بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا ضمن به تباهی کشاندن ذهن جوان‌ها، ایران را از قابلیت‌های مهم و مؤثر این جوانان محروم کند.
قشقایی ایجاد شبهه‌های انحرافی در جوانان را از معبرهای اصلی جنگ نرم و از اهداف اصلی دشمن در طراحی جنگ نرم عنوان کرد و گفت: در جنگ نرم ترکش‌های احساسی و فکری فراوانی وجود دارد که لازم است مسئولان در این زمینه برنامه‌های مفید و مؤثری برای جوانان ارائه دهند.
مشاور جوان فرماندار و رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران با بیان اینکه جوانان امروز ایران در یک مقطع تاریخ‌ساز بشریت ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: جنگ نرم اگر چه یک تهدید است اما با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی، علمی و اعتقادی جوانان، این تهدید یک فرصت است.
قشقایی یادآور شد: در صورت غفلت، این تهدید به معضلی برای جامعه و جوانان تبدیل می‌شود و ارائه برنامه‌های متنوع و مؤثر فرهنگی در این زمینه بسیار اهمیت دارد.
وی معتقد است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه ‌کردن این فرهنگ انسان‌ساز و نیز اجرای برنامه‌های مؤثر برای تعالی روح ولایی و معنوی جوانان در این برهه حساس لازم و ضروری است.
مشاور جوان فرماندار گچساران دهه ولایت و امامت را فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌های مطلوب برای جوانان و نوجوانان دانست و گفت: جوانان تاکنون ضمن ایستادگی در برابر دشمن، به همه درخواست‌ها و مطالبات دشمنان پاسخ منفی داده‌اند.
قشقایی بیان کرد: مشاوران جوان حوزه فرمانداری گچساران با حفظ روحیه بسیجی و حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های شوم دشمنان، به دشمن اجازه هیچ‌گونه بهره‌برداری از موقعیت‌های کشور را نمی‌دهند.
وی افزود: مشاوران حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران کار فرهنگی را به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته و در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول