اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان قزوین:

همراه ولایت بودن موجب عزت مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ما ولایت امام و رهبری را در زمان خود دیده‌ایم و در کنار ولایت بودن عزتی را برای مسلمین ایجاد می‌کند.

همراه ولایت بودن موجب عزت مسلمانان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری‌نسب یکشنبه شب در جشنواره شهروند برگزیده که در فرهنگسرای بانو حضرت فاطمه (س) برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه عید غدیر خم هستیم و مهم‌ترین اتفاق عید غدیر این بود که رسول گرامی اسلام باید جانشین خود را معرفی می‌کردند تا رسالت‌شان تکمیل شود و پیامبر گرامی اسلام در روز غدیرخم وزیر و جانشین خود را معرفی کردند.
وی ادامه داد: در واقعه غدیر 120 هزار نفر که در آن زمان جمعیت بسیاری محسوب می‌شد، حضور داشتند و تاریخ این را نوشت و همه این روز را به علی (ع) تبریک گفتند، ولی چه چیزی باعث شد تا این موضوع مهم را فراموش کنند و بعد از رحلت پیامبر، اهل بیت پیامبر را آزار دهند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: فراموش کردن غدیر موجب شد تا شکاف بزرگی برای اسلام به وجود آید، در زمان پیامبر، ایشان همه ملل را دعوت کرده و همه گرد ایشان جمع می‌شدند و وحدت مسلمانان را داشتیم.
وی تصریح کرد: اگر مسلمانان در آن زمان به سخنان پیامبر و آیات قرآن، توجه می‌کردند، این ستون خیمه مسلمین را هدف نگرفته و دور ولایت را می‌گرفتند و مسلمانان امروز این مشکلات را نداشتند، چرا باید مسلمان با این همه امکانات بین‌شان تفرقه باشد و مستکبران با ابزار خود مسلمانان این وضعیت را در جهان ایجاد کنند.
جعفری نسب تأکید کرد: در کشور ما یک عده آگاهانه و یک عده از روی نادانی ستون خیمه را هدف‌گیری می‌کنند و باید توجه کنند اگر ما در کنار ولایت باشیم چه بهره‌ها برده و اگر جدا شویم چه آسیب‌هایی مسلمانان باید تحمل کنند.
وی یادآور شد: هرچه به ولایت نزدیک شویم به بهشت نزدیک شده و هرچه از ولایت دور شویم به جهنم نزدیک‌تر می‌شویم، مردم ایران اسلامی قدر اهل بیت عصمت و طهارت را دانسته و فرزندان‌شان را با فرهنگ اهل بیت بزرگ می‌کنند و این فرهنگ ولایت دوستی ویژگی ایرانی‌ها است.
فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در تمام دنیا چه بلاهایی سر مسلمانان می‌آوردند و در ایران که جزیره امن شده است، استکبار جهانی با این همه تجهیزات هر روز نیز توطئه می‌کند، ولی رهبری در سخنرانی اخیر خود جبهه جدیدی مقابل استکبار جهانی برای استکبار ستیزان باز کردند.
وی خاطرنشان کرد: ما ولایت امام و رهبری را در زمان خود دیده‌ایم و در کنار ولایت بودن عزتی را برای مسلمین ایجاد می‌کند و ان‌شاالله غدیرخم روز برکت برای مسلمانان و موجب وحدت شود البته وحدت بین مسلمانان حاکم است، ولی بین دولت‌ها نیست زیرا دولت‌ها سرسپرده استکبار هستند.
جعفری‌نسب اضافه کرد: ما شاهد هستیم که مسئولان ما زمانی که به کشوری سفر می‌کنند مردم از آنها استقبال می‌کنند، ولی این در خصوص سران استکبار جهانی بالعکس است و در بلاد کفر نیز مسئولان ما از سوی مردم مورد احترامند هستند، زیرا ظلم‌ستیز هستند و در مقابل استکبار ایستاده‌اند و ان‌شاالله این فرهنگ ولایتی بودن در سراسر گیتی تحقق خواهد یافت.
وی در ادامه با اشاره به شاخص شهروند نمونه توضیح داد: در این جشنواره شهروند نمونه از دید شهرداری و نیروی انتظامی است و در واقع تمرینی برای این دو مجموعه است و در سال آینده این جشنواره گسترده‌تر و با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و با معرفی شهروندان نمونه فرهنگ نظام، مقررات و رعایت قانون را نهادینه و برجسته می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ما معتقد هستیم در داخل مجموعه ما کسانی هستند که با شجاعت و گذشت از منافع خود کارهای خارق‌العاده‌ای کرده‌اند که باید به جامعه معرفی شوند و همچنین شهروندانی که در مبارزه با مواد مخدر و یا مقابله با اشرار همکاری داشتند باید به مردم معرفی شوند و این فرهنگ ایثار در جامعه تقویت شود زیرا امروز نیاز است فرزندان ما با فرهنگ ایثار بیشتر آشنا شوند.
در پایان این مراسم از شهروندان نمونه با اهدای لوح، تقدیر شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول