اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله ایمانی:

پیوند بین امت و ولایت باید حفظ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز با تبریک عید سعید غدیر خم به مردم استان فارس گفت: مهم‌ترین موضوعی که امروز باید آن را مورد توجه قرار داد و حفظ کرد پیوند بین امت و ولایت است.

پیوند بین امت و ولایت باید حفظ شود
آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز مردم ما آشنا به تمام مبانی و مسائل هستند و به اصلی‌ترین مسئله توجه دارند و آن نیز پیوند بین ملت و امامت است.
ایمانی در ادامه بیان داشت: پیام عید غدیر این است که مردم این پیوند را همچنان استوار قرار دهند و بدانند تمام چیزهایمان در سایه این معنا رقم می‌خورد کما اینکه حضرت زهرا (س) نیز در مسجد مدینه این معنا را بیان داشته است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اضافه کرد: عید سعید غدیر بزرگ‌ترین عید برای انسانیت و بشریت است و باید تمام مردم تلاش کنند این روز را آن طور که شایسته است جشن بگیرند.
وی ادامه داد: باید طوری مراسم جشن عید غدیر برگزار شود که از هر جا شمیم امامت و ولایت احساس شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه ولایت اشاره و تصریح کرد: آنچه بر سر اسلام آمد این بود که این پیوند دچار آفت شد، پیوند عمیق امت و ولایت کشور ما را به این حد رشد و صلابت رسانده است.
ایمانی ابراز داشت: امروز نیز آنچه سبب شد کشور ما به عنوان الگوی بیداری اسلامی در کشورهای مختلف منطقه و هوشیاری در دنیای اسلام و ادامه آن در اروپا و آمریکا مطرح شود همگی به برکت پیوند ریشه‌دار بین امت و امام است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول