اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار خدابنده:

ولایت‌مداری والاترین شاخصه بسیج است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده گفت: تبعیت از ولایت و ولایت‌مداری والاترین شاخصه بسیج است.

ولایت‌مداری والاترین شاخصه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان خدابنده اظهار داشت: بسیج در همه حال تابع ولایت است.
وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب استمرار خط ولایت می‌شود.
معاون فرماندار خدابنده با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها بسیار نقش‌آفرین است، خاطرنشان کرد: تحقق برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور به خصوص در سال جهاد اقتصادی با روحیه و فرهنگ بسیجی امکان پذیر است‌.
وی افزود: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای ایجاد تحریک و پویایی در ادارات نسبت به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام بیشتری داشته باشند.
 معاون فرماندار خدابنده با اشاره به شعار سال در هفته بسیج با عنوان بسیج‌، ولایت و بیداری است، بیان کرد: حضور همه مسئولان در هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های هفته ضروری است.
وی ادامه داد: بسیج یکی از نهادهای بزرگ مردمی محسوب می‌شود.
خلجی تاکید کرد: شجره طیبه بسیج در 5 آذرماه سال 1385 در زلال احکام امام راحل (ره) روئید و امروز به‌عنوان درختی تناور دارای ثمره‌ای ارزشمند است و آثار مثبت و ماندگار آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت هفته بسیج و بیان واقعیت‌ها و رشادت‌های جوانان بی‌ادعا در دفاع از خاک و ناموس و اعتقادات بر آنیم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته بسیج گام کوچکی دراین راستا برداریم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول