اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه آذرشهر:

غدیر تداوم رسالت پیامبر در ولایت علی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه آذرشهر گفت: غدیر تداوم و ادامه رسالت و پیامبری محمد(ص) در ولایت و امامت حضرت علی(ع) است که غدیر را سرچشمه همیشه جوشان ولایت کرد.

غدیر تداوم رسالت پیامبر در ولایت علی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نصیری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان اظهار داشت: از همان روز غدیر دشمنان سعی در تحریف آن داشتند و از بین کسانی که به حضرت علی(ع) تبریک می‌گفتند نقشه ترور پیامبر را طراحی کردند.
وی تصریح کرد: از همان زمان مخالفت با امامت و ولایت استمرار پیدا کرد و دشمنان خواستند تا نور امامت و ولایت را خاموش کنند اما این نور ولایت تا به حال به لطف پروردگار پا برجاست و آنچه از بین خواهد رفت استکبار جهانی است.
نصیری با اشاره به جایگاه ولی فقیه در کشورمان گفت: به لطف پروردگار و در سایه رهبری ولی فقیه کشورمان توانسته بارها در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده و اگر تدابیر ولی فقیه و ولایت‌مداری مردم نبود کشور با مشکلات بزرگی روبه رو می‌شد.
در ادامه این نشست، فرمانده ناحیه آذرشهر نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان ادامه داد: ما باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم و آمادگی خود را به حدی بالا ببریم و به محض اعلام، آماده مقابله با هرنوع تهدید و حمله دشمنان باشیم.
علی رضایی تصریح کرد: دشمنان در داخل خاک خود دارای مشکلات زیادی هستند که سعی دارد افکار عمومی مردم خود را به چیزهای دیگر منحرف کند و ممکن است که دست به کارهای احمقانه‌ای نیز بزند ولی تا زمانی که ما در خط ولایت باشیم دشمنان این خیال خام، حمله به ایران را با خود به گور خواهند برد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول