اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه هفتکل:

نتیجه کار‌ها بدون وجود ولایت خیری ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل گفت: هر کاری بدون وجود ولایت بی‌فایده است و نتیجه‌اش منجر به خیر نخواهد شد.

نتیجه کار‌ها بدون وجود ولایت خیری ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان شهرستان اظهار داشت: باید در راستای حل مشکلات مردم تلاش کرد تا در این ایام آنها احساس تغییر کنند و این خود بهترین عیدی برای آنهاست.
وی افزود: دهه ولایت و عید غدیر خم ایام بسیار مهمی است و اگر غدیر را از تشیع بگیریم تفاوتی میان مذاهب و ادیان دیگر با مذهب تشیع در دین اسلام وجود نخواهد داشت.
امام جمعه هفتکل با شرح وقایع اتفاق افتاده در لیلة‌المبیت و یوم‌الدار افزود: حضرت علی (ع) کسی است که در همه صحنه‌ها و شرایط سخت در مقام دفاع از پیامبر اعظم (ص) بر می‌آید و خود را سپر بلای ایشان می‌کند و این حضرت باید برای شیعه سرمشق و درس آموز باشد.
ابراهیمی‌پور با اشاره به اهمیت غدیر و ولایت خاطرنشان کرد: هر کاری بدون وجود ولایت و هر جلسه‌ای در زیر پرچمی غیر از پرچم ولایت برگزار شود بی‌فایده است و نتیجه‌اش منجر به خیر نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش ولایت در جمهوری اسلامی ایران را درخشنده عنوان کرد و افزود: همه تحلیلگران، استحاله نشدن انقلاب اسلامی ایران و ثابت قدم بودن نظام جمهوری اسلامی را نتیجه حکومت ولایت مطلقه فقیه بر جامعه ایران می‌دانند.
امام جمعه هفتکل با بیان خاطره‌ای از یکی از برادران اهل تسنن اظهار داشت: در سفری که به خارج از کشور داشتم یکی از برادران اهل تسنن به من گفت ما مسلمانان در سراسر دنیا به انقلاب اسلامی ایران می‌بالیم و نوع اسلامی که در این کشور است، افتخار آمیز است.
ابراهیمی پور با ابراز خرسندی از این دیدار خطاب به مسئولان شهرستان هفتکل گفت: تلاش کنید عید سعید غدیر خم امسال با سال‌های گذشته متفاوت باشد که جا دارد از اداراتی که از هم اکنون در رابطه با این عید عزیز شروع به فعالیت کرده‌اند قدردانی شود.
وی در پایان سخنان خود از مسئولان خواست تمهیداتی بیندیشند تا کارهای عقب افتاده در این دهه انجام شود که این خود بهترین عیدی به در این ایام پربرکت و فرخنده به مردم شریف و شهید پرور هفتکل است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول