اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

دشمن ۳۰ سال است که از ایران سیلی می‌خورد

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دشمن در 30 سال گذشته سیلی محکمی از دست جوانان ایران خورده است.

دشمن ۳۰ سال است که از ایران سیلی می‌خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید یوسف مهدیان بعد از ظهر امروز در آیین جشن دهه ولایت در شبانکاره اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و کتاب قرآن نیز به عنوان بزرگ‌ترین کتاب در تمام تاریخ شناخته می‌شود و عمل به دستورات قرآن موجبات سعادت و سربلندی انسان را فراهم می‌کند.
وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر اسلامی یک وظیفه همگانی است و باید در تمام مناسبت‌ها حضوری پرشور از خود نشان دهیم.
معاون آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه غدیر خاطرنشان کرد: غدیر یک رویداد بزرگ و مهم است و ابعاد مهم این واقعه باید به خوبی بیان شود.
مهدیان تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی باید درباره امامت و مسئولیت‌پذیری حضرت علی (ع) بعد از پیامبر(ص) مطالعه و شناخت بیشتری پیدا کنند.
وی اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در سایه اسلام و ولایت فقیه روز به روز بر عزت این نظام افزوده می‌شود.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه در ارتباط با اظهارات و تحرکات اخیر دشمن مبنی بر حمله به ایران یادآور شد: دشمن در 30 سال گذشته سیلی محکمی از دست جوانان ایران خورده و فکر حمله به ایران را باید از ذهن خود پاک کند.
مهدیان بیان داشت: استقامت و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمن نشان دهنده تابعیت از ولایت فقیه و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اذعان داشت: نظام اسلامی ثابت کرده در برابر تمام دشمنان می‌ایستد و هیچ ترسی از دشمنان ندارد و دشمنان نیز به اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند.
در پایان این مراسم بسیجیان بخش شبانکاره حمایت همه جانبه خود را در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول