اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کنگان:

دریادلان کنگان خلیج فارس را گورستان دشمن می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: مردم دریادل کنگان خلیج فارس را گورستان دشمنان می‌کنند.

دریادلان کنگان خلیج فارس را گورستان دشمن می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس در اجتماع با شکوه خانوادگی "با کاروان غدیر " در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: عید غدیر خم یک عید مهم در تاریخ اسلام است و همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی به این مسئله اعتقاد دارند.
وی با تقدیر از حضور دبیر ستاد غدیر استان بوشهر در این مراسم باشکوه ابراز داشت: اگر مسئله غدیر و این روز بزرگ مطرح نمی‌شد زحمات ۲۳ ساله پیامبر اسلام(ص) نتیجه‌ای در بر نداشت.
فرماندار کنگان افزود: غدیر حرکتی است که ادامه خواهد داشت و حرکت شما غدیریان کنگانی در این روز به آن قدرتی تازه بخشید.
وی گفت: کنگان شهرستانی به بزرگی عظمت مردان و زنان دریادلی است که امروز در کنار آب‌های خلیج همیشه فارس بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.
یزدان‌شناس اذعان داشت: هر کس به این دیار چشم طمع داشته باشد، همین مردم دریادل، خلیج فارس را گورستان آنها خواهند کرد.
یزدان‌شناس اظهار داشت: آن روزی که انقلاب کردیم موجودیت و ماهیت غدیر را نیز پذیرفتیم و از آن تبعیت و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: ساحل‌نشینان و مردم غیور و وفادار شهرستان کنگان و استان بوشهر آماده دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و هر قدرتی که قصد تجاوز به خاک ایران اسلامی را داشته باشد با شکست و خواری در برابر ایران اسلامی مغلوب می‌شود.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: دشمنان در شرایط کنونی به دنبال جنجال‌آفرینی هستند و گزارش اخیر اومانو درباره برنامه هسته‌ای ایران در واقع برای خوشایند آمریکا نوشته شده و همگان به حقانیت ایران اسلامی و برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اذعان دارند.
فرماندار کنگان در ادامه بر لزوم عمران و آبادانی کنگان تاکید کرد و گفت: با همیاری شما مردم شریف، باید شهرستان بزرگ کنگان را نمونه کرده و به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.
وی بیان داشت: دولت کارهای زیربنایی بسیار ارزشمندی در شهرستان کنگان و به ویژه در روستاهای این شهرستان انجام داده و روز به روز نیز شاهد پیشرفت بیشتر و بهتری هستیم و باید دست به دست هم دهیم و مسیر شکوفایی را بپیماییم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول