اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه آمل:

ملت ایران با تهدیدات دشمن ناامیدی به خود راه نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: با تهدیدات دشمن یاس و ناامیدی به خود راه ندهیم.

ملت ایران با تهدیدات دشمن ناامیدی به خود راه نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران با دعوت به تقوای الهی یادآور شد: تقوا یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ما در زندگی دنیایی است که انسان را از شر شیاطین حفظ می‌کند.
وی با تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ غدیر و قربان تصریح کرد: خداوند ولایت ذاتی به همه موجودات دارند و ولایت انبیا و اولیا نیز در همه موجودات حقیقی و ذاتی است.
رحمانی آملی با اشاره به ارزش والای مقام ولایت تصریح کرد: اگر کسی بدون ولایت به کرسی بنشیند مشرک است و نظام هستی متعلق به ولی امر بوده که حد و حصری در آن نیست.
خطیب نماز جمعه آمل یادآور شد: اصل ولایت فقیه در ایران اسلامی اساسی و ثابت بوده و ما محکم به این امر پرداخته و هم‌اکنون نیز ولی فقیه ستون دین است و همه حول محور ایشان می‌گردند.
وی با اعلام اینکه باید تابع ولی امر مسلمین بود تا رشته زیبای ولایت و امامت در عصر غیبت مستدام باشد، گفت: باید اصل دین مبین و اسلامیت مسلمین حفظ شود و این امر با اتحاد ملت‌ها و اقوام مختلف امکان‌پذیر است.
خطیب نماز جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود در بین نمازگزاران گفت: دشمن زخم خورده مقابل ایران اسلامی به فتنه‌گری مشغول است و دست به کارهایی می‌زند که جز صبر، حوصله و وحدت ما چیزی نمی‌تواند جلودار آن باشد.
وی با اشاره به تهدیدات امروزه دشمن مبنی بر حمله به کشورمان و مراکز انرژی هسته‌ای و متهم کردن ایران در جهان عنوان کرد: امیدواریم تبلیغات سوء دشمنان در ما و فرزندان ما اثر نگذارد زیرا همه این تهدیدات پوچ و بی‌اساس است.
رحمانی آملی با تبریک بزرگ‌ترین عید مسلمین یادآور شد: غدیر از فطر و قربان نیز بالاتر است زیرا اصل و اساس آنها است و استوانه دین در آن طراحی می‌شود.
وی ادامه داد: باید در این اعیاد به درستی فرهنگ تشییع به جامعه معرفی شود، آذین بندی سطح شهر و چراغانی کردن نیز در دستور کار مردم و مسئولان باشد.
وی با اشاره به دیگر مناسبت‌های این هفته گفت: ولادت امام هادی(ع)، روز کتاب و کتابخوانی و روز بزرگداشت آیت الله علامه سید محمدحسین طباطبایی از دیگر مناسبت هایی است که باید بزرگ داشته شود.
انتهای پیام/ح20 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول