اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت:

تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با آرمان‌های امام (ره)

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 2 هزار دانش آموز بسیجی به همراه وزیر آموزش و پرورش و جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدیدمیثاق کردند.

تجدید میثاق دانش آموزان بسیجی با آرمان‌های امام (ره)
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران از دقایقی پیش حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین به همراه بیش از 2 هزار دانش‌آموز بسیجی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیر جماران بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
دانش‌آموزان بسیجی در این مراسم با حضور پرشور خود بار دیگر با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.
مسئول معاونت بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سید‌الشهدای استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در تشریح این برنامه گفت: برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری نخستین برنامه این هفته بسیج دانش‌آموزی است که با حضور وزیر آموزش و پرورش، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، بیش از 2 هزار دانش‌آموز بسیجی و جمعی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش و فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرقد حضرت امام (ره) در حال برگزاری است.
محسن برزگر در ارتباط با برنامه‌های سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) استان تهران در عرصه بسیج دانش‌آموزی افزود: سپاه حضرت سید‌الشهدا (ع) برنامه‌های مختلفی را برای این هفته برنامه‌ریزی کرده است که از این میان می‌توان به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی ، حضور در مراسم‌های مختلف مانند نماز جمعه و ...، تجلیل از نفرات شرکت‌کننده در اردوی هجرت 3 و ... اشاره کرد.
این مراسم با حضور وزیر آموزش و پرورش، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول