اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

پیشکسوتان سپاه، جوانان را با آرمان‌ها آشنا کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: پیشکسوتان سپاه باید جوانان را با اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس، اسلام و قرآن آشنا کنند.

پیشکسوتان سپاه، جوانان را با آرمان‌ها آشنا کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بوشهر، یدالله مرادی در دومین جلسه شورای مجمع پیشکسوتان این سپاه اظهار داشت: بازنشستگان سپاه باید شکرگزار درگاه الهی باشند که عمر با برکت خود را در خدمت به انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار داده‌اند.
وی گفت: پیشکسوتان سپاه همان طور که در هشت سال دفاع مقدس قدرت خود را به جهانیان نشان دادند در حال حاضر نیز می‌توانند بازوان پرتوان این نهاد مقدس باشند.
مرادی با اشاره به اینکه تجربیات پیشکسوتان سپاه کمک شایانی در حرکت رو به جلو این نهاد می‌کند، افزود: آنچه موجب سربلندی و پیروزی پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس شد ولایتمداری و پایبندی به باورهای الهی بود که این خصوصیت می‌تواند الگویی مناسب برای جوانان ما در حال حاضر باشد.
مرادی اضافه کرد: توجه و اهمیت به نقش پیشکسوتان در روند حرکتی سپاه مهم بوده و باید از تجربیات آنها به عنوان استحکام دهنده این راه استفاده بهینه  کرد.
وی وظیفه پیشکسوتان را در حال حاضر مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: هم اکنون هجمه‌های فرهنگی دشمنان به سوی افکار و اندیشه‌های جوانان ما سرازیر شده بنابراین در این راه پیشکسوتان باید با هوشیاری و آگاهی کامل این قشر عظیم جامعه را با اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس، اسلام و قرآن آشنا کنند.
وی تصریح کرد: نگاه پاسداران و بسیجیان جوان به سوی شما پیشکسوتان بوده و این امر می‌تواند بار مسئولیتی شما در قبال آینده سپاه را سنگین‌تر کند.
مرادی فعالیت در جمع پیشکسوتان را هم سخت و هم لذت بخش ارزیابی کرد و گفت: بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان توسط نیروهای جوان و با نشاط می‌تواند در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، دینی، سازندگی و غیره کمک شایانی به سپاه کند.
وی در پایان اظهار داشت: محفل انس با قرآن، تشکیل هیئت قرآنی، تشکیل حلقه‌های صالحین، نشست فصلی پیشکسوتان و فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون پیشکسوتان سپاه شهرستان بوشهر است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول