اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بسیج ظرفیت انتقال آرمان‌های انقلاب را به جهانیان دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: با استفاده از ظرفیت و انرژی عظیم بسیج می‌توان آرمان‌ها و ارزش‌های نهفته در درون انقلاب اسلامی را به جهانیان انتقال داد.

بسیج ظرفیت انتقال آرمان‌های انقلاب را به جهانیان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاری تکمیلی با حضور اساتید و خبرنگاران افتخاری بسیج استان آذربایجان‌شرقی همچنین مسئولان روابط عمومی نواحی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا با اشاره به اهداف برگزاری این قبیل کارگاه‌ها افزود: آموزش در مرحله اول بعد فنّی، تکنیکی و تئوریک دارد و در مرحله بعدی بعد کاربردی، اجرایی و عملیاتی که باید کارآموزان بعد از فراگیری ابعاد تئوریک کارگاه بتوانند با استفاده از شیوه‌ها و متدهای علمی و فنی، آموزه‌های خود را کاربردی و عملیاتی کنند تا بتوانند در حوزه مربوطه حرفی برای گفتن داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه بسیج به عنوان یک شبکه گسترده اجتماعی، رسانه‌ای فراگیر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت و انرژی عظیم بسیج می‌توان آرمان‌ها و ارزش‌های نهفته در درون انقلاب اسلامی را به جهانیان انتقال داد تا بتوانند ضمن الهام‌گیری از قدرت معنوی بسیج، نظام‌های خود را به سوی اسلامی شدن هدایت کنند.
وی تصریح کرد: چنانکه انقلاب‌های اخیر منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی بی‌تردید متاثر از انقلاب اسلامی است. 
ولایی در ادامه دو عنصر صداقت و عقلانیت را در تکوین خبر مهم دانست و اظهار کرد: از آنجاکه انسان‌ها فطرتاً از دروغ و ریا نفرت دارند و بالعکس تشنه صداقت، عدالت و عقلانیت هستند از این رو در اوج دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی الگوی انقلاب‌های منطقه شده است و نظام سرمایه‌داری غرب را با استحاله فرهنگی و سیاسی مواجه می‌سازد.
 وی افزود: علت اینکه رسانه‌های استکبار جهانی تلاش می‌کند جایگاه معنوی بسیج را متزلزل کنند در این حقیقت نهفته است که استکبار جهانی به ظرفیت عظیم بسیج پی‌برده است و می‌داند که تا زمانی که بسیج نفس می‌کشد نخواهد گذاشت استکبار جهانی و ایادی مزدور آنها در سرتاسر جهان به مطامع دنیوی و شیطانی خود برسند.
 علی اصغری مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا نیز طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های خبرنگاران حرفه‌ای اظهار کرد: ذوق، استعداد و علاقه نخستین شرط خبرنگاری است و خبرنگاران بسیجی باید پس از فراگیری شیوه‌های نوین خبرنگاری بتوانند رویدادها و حوادث مهم سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... را به صورت آنلاین در شبکه‌های خبری منتشر سازند قبل از اینکه رسانه‌های فرصت‌طلب استکبار جهانی بخواهند به تحریف رویدادهای خبری دست بزنند.
 وی در ادامه با بیان اینکه نباید در حوزه خبر کیفیت را فدای کمیت کرد، خاطرنشان کرد: امروز با آمار و ارقام و اعداد نمی‌توان حوزه رسانه را مدیریت کرد و باید با استفاده از فناوری‌های مدرن رسانه‌ای بتوان اخبار رویدادها را انتقال داده و فرصت را از دست رقبای رسانه‌ای ربود تا بتوان خبر را در صدر اخبار رسانه‌ای قرار داد.
در ادامه این مراسم، کارشناسان و اساتید حوزه رسانه در ارتباط با خبرنگاری تخصصی راهکارهای کارشناسانه ارائه داده و مخاطبان را با تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خبری آشنا کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول