اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه نمایندگان مجلس در تجلیل از پرورش:

پرورش برای دفاع از آرمان انقلاب از هیچ احدی ترس نداشت

خبرگزاری فارس: در بیانیه‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم نکوداشت استاد پرورش آمده است: استاد علی اکبر پرورش یکی از مصادیق مبلغ رسالات الهی است که با خدا ترسی از هیچ احدی هراسان نبوده و قریب به 50 سال از عمر خویش را در راه فضای تعلیم و تربیت صرف کرد.

پرورش برای دفاع از آرمان انقلاب از هیچ احدی ترس نداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر دقایقی پیش در همایش نکوداشت استاد علی اکبر پرورش بیانیه‌ای را از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اصفهان قرائت کرد که در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: استاد علی اکبر پرورش یکی از مصادیق مبلغ رسالات الهی است که با خدا ترسی از هیچ احدی هراسان نبوده و قریب به 50 سال از عمر خویش را در راه فضای تعلیم و تربیت دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) صرف کرد.
وی در ادامه این بیانیه بیان داشت: استاد پرورش یکی از چهره‌های فعال دوران بهشتی و رجایی بوده و از خدمتگزاران حضرت امام (ره) و سخنرانان نظام بر علیه نظام شاهنشاهی که با آشنایی با فن بیان و شیوه‌های سخنرانی و تسلط به مبانی و مفاهیم دینی کلامی نافذ و نقش اساسی در بیداری جامعه اسلامی داشته است.
نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این بیانیه تصریح کرد: تعهد و توکل به ائمه معصومان و عشق به امام عصر (عج) استاد پرورش منجر شد تا ایشان در تعلیم و تربیت نسل جوان در مقام یک معلم در مدرسه و مربی در اجتماع نقش اساسی داشته باشد به‌گونه‌ای که تا بالاترین سطح به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش و همراهی با بهشتی و رجایی و تربیت نیروهای فعال و تأثیرگذار در پیروزی انقلاب کارساز بوده است.
وی در ادامه گفت: بعد از پیروزی انقلاب نقش تربیتی ایشان بر همگان روشن و مبرم بود چرا که همت والای پرورش در تشکیلات و نیرو‌های مسلح در دوران طاغوت و تشکیل نیروهای سپاه پاسداران از کارهای انقلابی و متعددی است که شاید برخی از مردم در جریان آن نباشند.
فولادگر در بخش پایانی این بیانیه اضافه کرد: بصیرت و جریان شناسی استاد پرورش و تلاش ایشان در نسل راستین امام (ره) و همراهی با شهیدان باهنر و رهبر معظم انقلاب در مقابل گروه‌های نفاق از جمله اقدامات وی بود و همچنین عضویت در مجلس خبرگان، حمایت از نیروهای بسیج و متعهد در مقابل زیاده‌خواهی بنی صدر از دیگر حرکت‌های مهم سیاسی وی به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول