اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

فراگیری آرمان‌های انقلاب چالش بزرگ آمریکا در عرصه بین‌الملل است

خبرگزاری فارس: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز 13 آبان را گرامی داشت.

فراگیری آرمان‌های انقلاب چالش بزرگ آمریکا در عرصه بین‌الملل است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: پس از گذار از برهه حساس انقلاب و دستیابی به اهداف اصلی آن در سرنگونی استبداد داخلی و زمینه­سازی برای اجرای احکام نجات­بخش اسلام، دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان که مصادف با سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و شهادت جمعی از دانش­آموزان عزیز بود، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بت پوشالی شیطان بزرگ را فرو ریختند و راه را برای دستیابی به مهم­ترین شعارهای انقلاب شکوهمند اسلامی، هموار کردند.
در ادامه این بیانیه اضافه شده است: بی­تردید دستیابی به عزت، استقلال، الهام­بخشی در عرصه جهانی و سایر آثار و برکات انقلاب اسلامی، بدون حرکت دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 امری بسیار مشکل بود. همان­گونه که نگهبانی و پاسداری از این آثار و برکات نیز در گروی حفظ و تعمیق نگاه دشمن‌شناسانه است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدامات کینه­توزانه و از سر استیصال هیئت حاکمه آمریکا نسبت به کشور و ملت در سه دهه اخیر، از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، حمایت از گروهک­های تروریستی، اعمال تحریم­های اقتصادی، فشار در پرونده هسته­ای، ایراد اتهامات بی­اساس و ساختن پرونده­های دروغین و تلاش در براندازی و ایجاد بحران­های داخلی، شاهدی بر این مدعاست که آرمان­های بلند انقلاب و هدایت­های رهبری آن، به یکی از چالش­های اصلی این رژیم در عرصه بین­الملل مبدل شده است.
در این بیانیه اضافه شده است: بر این اساس مسئولان محترم در سطوح مختلف باید توجه داشته باشند تا زمانی که انقلاب اسلامی در سایه هدایت­های رهبر معظم انقلاب، بر ماهیت اصیل خویش باقی مانده، تلاش برای برقراری رابطه از طریق برخی اظهارات منفعلانه و به دور از عزت و غیرت انقلابی، امری دور از عقل و منطق است و تغییری را در رویکرد کینه­توزانه حاکمان آمریکایی در پی نخواهد داشت.
در بخش دیگری از این بیانیه اضافه شده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت سالروز تاریخی 13 آبان از اقشار مختلف مردم، خصوصاً دانشجویان و دانش­آموزان دعوت می­کند تا با حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، ضمن تجدید پیمان با آرمان­های انقلاب اسلامی و امام راحل، پیام الهام­بخش مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به گوش ملت­های حق­طلب و به پاخاسته در سرتاسر دنیا برسانند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول