اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

راهپیمایی 13 آبان تجدید بیعت با آرمان‌های نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: حضور در راهپیمایی 13 آبان تجدیدی دوباره با آرمان‌های نظام و انقلاب است.

راهپیمایی 13 آبان تجدید بیعت با آرمان‌های نظام است
عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر به‌مناسبت سالروز گرامیداشت 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: سیزدهم آبان 58، یادآور حماسه دانشجویانی است که برای رسوایی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، به سفارت این کشور هجوم برده، با گروگان‌گیری عوامل فتنه‌انگیز لانه جاسوسی، حمایت خود را از انقلاب و امام اعلام داشتند.
وی افزود: در این روز بزرگ، دانشجویان انقلابی، پیوند خود را با امام محکم‌تر کرده و به جهانیان، به ویژه دشمنان ثابت کردند که با نیروی ایمان و توکل به خدا می‌توان به استکبار جهانی غلبه کرد و او را به زانو درآورد.
فرماندار خرمشهر با بیان اینکه این روز حماسه‌ساز بر تمام جوانان، به ویژه دانشجویان گرامی باد تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، حیثیت جهانی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین حامی رژیم شاه، زیر سؤال رفت به همین دلیل، تحرکات دامنه‌داری را بر ضد جمهوری اسلامی انجام داد.
وی اضافه کرد: در این راستا واکنش‌های آمریکا به شکل‌های گوناگون مانند استقرار ناوگان دریایی در تنگه هرمز؛ موضع‌گیری تند درباره مجازات عناصر فاسد حکومت شاه؛ حمایت از عوامل حکومت شاه که اموال و دارایی‌های بانک‌های کشور را غارت کرده، به آمریکا و اروپا گریخته بودند، ایجاد پایگاه خبری برای مطرح کردن فعالیت‌های ضدانقلاب در سطح بین‌المللی؛ سکوت توأم با رضایت در مقابل ترور شخصیت‌های اول کشور و بی‌توجهی به اعتراض‌های جمهوری اسلامی ایران، بروز کرد.
حسینی ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره با سخنان ارزشمند خود، راه درست رویارویی با دشمنان را به مردم نشان داده و آنان را برای مبارزه آماده می‌کرد.
وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با ادامه دخالت‌های آمریکا در امور داخلی و خارجی و نیز پناه دادن به شاه و خانواده‌اش، امام راحل در راستای دفع توطئه‌های شیطان بزرگ در سخنرانی‌های خویش درباره اعمال ضداسلامی آمریکا خطاب بسیار تندب را ابراد کرده و پس مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را پایمردی علیه آمریکا فراخواند.
فرماندار خرمشهر گفت: این چنین بود که دانشجویان مسلمان و انقلابی به عنوان فرزندان این امت قهرمان، با لبیک به ندای پیشوای خویش، سفارت آمریکا را اشغال کردند و به فرموده امام، انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول به وجود آوردند.
وی در پایان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار خرمشهر چون سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبادان شرکت خواهند کرد زیرا حضور در این روز بزرگ به‌ معنای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول