اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سال گذشته؛

69 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای زکات کشور بر بسیج روحانیان در امر فرهنگ‌سازی زکات تاکید کرد و گفت: در سال گذشته 69 میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع‌آوری شده است.

69 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، حسین نبی لو در دیدار با امام جمعه بیرجند اظهار داشت: در سال گذشته 69 میلیارد تومان زکات در سطح کشور جمع‌آوری شده است
علی اکبر کساء، رئیس ستاد توانمند سازی مناطق محروم نیز، به گزارشی از عملکرد ستاد توانمند سازی در سه شهرستان استان که به عنوان پایلوت انتخاب شده‌اند اشاره کرد.
 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی مرکز نیز در این دیدار گفت: استان خراسان جنوبی در سرفصل‌های مختلف و به ویژه صدقات و کمک‌های خارج از کشور دارای رتبه اول در سطح کشور است و میزان مشارکت مردمی، مردم سطح استان از میانگین کشوری بالاتر است.
سعید ستاری مبلغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های امسال را 14 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی با خشکسالی پی در پی رو به رو بوده است، گفت: از ابتدای سال جاری 147 میلیون تومان زکات در سطح استان جمع آوری شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با بیان اینکه در عید قربان امسال مردم کشورمان 10 میلیارد تومان به این نهاد کمک کردند، ادامه داد: این رقم در سال گذشته 3 میلیارد بود که رشد چشمگیری را در سال جاری نشان می‌دهد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد حضرت امام (ره) در خدمت‌رسانی به محرومان بر فرهنگ‌سازی در امر زکات تاکید کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول