اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد آبپخش خبر داد:

اجرای 8 پروژه عمرانی توسط ستاد احیاء زکات در آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش از اجرای هشت پروژه عمرانی توسط این ستاد در آبپخش خبر داد.

اجرای 8 پروژه عمرانی توسط ستاد احیاء زکات در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید حمید موسوی شامگاه جمعه در نشست مسئولان ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اظهار داشت: هر کس بتواند در جامعه‌ قدمی در راه خدمت به محرومین و مستضعفین بردارد اجر و پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد.
وی افزود: ستاد احیاء زکات در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی در زمینه عمران و آبادانی مناطق پرداخت‌ کننده زکات از طریق پرداخت معادل مبلغ زکات برداشته‌اند.
مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطرنشان کرد: زکات یکی از واجبات الهی است که به فراموشی سپرده شده و باید مسئولان با تمام توان برای احیای این امر کوشا باشند
موسوی ادامه داد: سنت حسنه زکات با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران احیاء شد و موجب عمران و آبادانی میهن اسلامی شد.
وی فعالیت ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) را گامی مهم در توسعه و آبادانی میهن اسلامی دانست و افزود: در سال 89 شاهد اجرای 55 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در استان بوشهر بوده‌ایم که عملکردی قابل توجه است.
موسوی ابراز داشت: خداوند زکات را بر مسلمانان واجب کرده تا فقرا و نیازمندان جامعه از نعمات الهی بهره‌مند شوند و پرداخت زکات سبب حمایت از اقشار مستضعف و ناتوان جامعه و کاهش فقر در جامعه اسلامی‌مان می‌شود.
مسئول ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با اشاره به اجرای هشت پروژه عمرانی توسط این ستاد در آبپخش عنوان داشت: در سال گذشته شاهد اجرای هشت پروژه عمرانی با اعتبار 540 میلیون ریالی توسط ستاد احیاء زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) در آبپخش بوده‌ایم.
بخشدار آبپخش نیز تصریح کرد: در استان بوشهر رضایت خوبی از فعالیت ستاد احیای زکات به علت افزایش چشمگیر میزان جمع‌آوری زکات در چند سال اخیر وجود دارد که این مسئله مایه خرسندی است.
احمد خرم‌روز بیان داشت: تلاش‌های بی‌وقفه و فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد برای احیای فرهنگ پرداخت زکات اقدامی مهم است که سبب پیشرفت میزان جمع‌آوری زکات در سال‌های اخیر شده است.
این مسئول مردم آبپخش را مردمی مومن و ولایی دانست و ابراز داشت: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین معروف بوده و حضور پرشور مردم متدین آبپخش در پرداخت زکات سبب سیر صعودی افزایش میزان جمع‌آوری زکات در آبپخش بوده‌است.
وی تاکید کرد: بخش آبپخش یکی از قطب‌های کشاورزی و اقتصادی استان بوشهر در زمینه تولید محصولات خرماست و نخلداران و کشاورزان آبپخشی همیشه در پرداخت زکات پیشگام بوده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول