اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه نخست سال جاری محقق شد؛

جمع‌آوری 260 میلیون ریال زکات در بخش آبپخش

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش گفت: در نیمه نخست سال جاری شاهد جمع‌‌آوری مبلغ 260 میلیون ریال زکات در این بخش بوده‌ایم.

جمع‌آوری 260 میلیون ریال زکات در بخش آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ‌سید حمید موسوی در جمع مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: زکات یکی از واجبات دینی است که مسئولان باید احیای این سنت حسنه الهی را مورد توجه قرار دهند.
وی افزود: در بخش آبپخش در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در زمینه احیای سنت حسنه الهی زکات برداشته شده و هر ساله شاهد افزایش میزان زکات جمع‌آوری شده در این بخش هستیم.
مسئول ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش با بیان اینکه در نخستین سال تشکیل ستاد احیای زکات در این بخش شاهد جمع‌آوری هفت میلیون ریال زکات بوده‌ایم، بیان داشت: در سال 89 شاهد جمع‌آوری 420 میلیون ریال زکات در بخش آبپخش بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: فعالیت فرهنگی یکی از اولویت‌های اصلی ستاد احیای زکات در بخش آبپخش است و از این طریق توانسته‌ایم گام‌های مهمی در زمینه فرهنگ‌سازی این سنت حسنه الهی در این بخش برداریم.
موسوی اظهار داشت: توزیع ساعت‌های دیواری، جامهری، قرآن کریم و نقاشی‌های دیواری در سطح شهر تنها بخشی از فعالیت‌های فرهنگی ستاد احیا زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش آبپخش است.
وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری شاهد جمع‌آوری بیش از 260 میلیون ریال زکات در بخش آبپخش بوده‌ایم.
وی یادآور شد: پرداخت زکات سبب کاهش فقر در جامعه می‌شود و با توجه به سیاست‌‌های دولت خدمتگزار در زمینه پرداخت معادل زکات می‌توانیم با پرداخت زکات زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را فراهم آوریم.
مسئول ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش ابراز داشت: با توجه به حضور گسترده مردم در زمینه پرداخت زکات انتظار داریم پس از فروش محصولات خرمای کشاورزان آبپخشی در سال جاری شاهد افزایش جمع‌‌آوری زکات به میزان یک میلیارد ریال تا پایان سال جاری باشیم.
وی بیان داشت: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنان معروف بوده‌ و مردم این شهر همیشه در تمام امور و واجبات دینی و فعالیت‌های اجتمامی حضور فعال داشته‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول