اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس جشنواره ملی ایده‌های برتر:

2100 ایده به جشنواره ایده‌های برتر رسید

خبرگزاری فارس: رئیس جشنواره ملی ایده‌های برتر گفت: تاکنون 2هزار و 100 ایده از سراسر کشور برای شرکت در نهمین دوره جشنواره ملی ایده‌های برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

2100 ایده به جشنواره ایده‌های برتر رسید
محمدعلی امراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه 3هزار و 200 ایده‌پرداز برای شرکت در جشنواره ملی ایده‌های برتر در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: تاکنون از این تعداد 2هزار و 100 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان تا 25 آبان‌ماه فرصت دارند نسبت به ارسال ایده‌های خود اقدام کنند.
امراللهی عنوان کرد: همه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره به آدرس http://www.best-idea.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال ایده‌های خود اقدام کند و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر سن و مدرک تحصیلی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.
رئیس پارک علم و فناوری استان یزد خاطرنشان کرد: ایده‌های ارسالی به جشنواره بدون ذکر مشخصات توسط حداقل 120 داور از سراسر کشور به صورت آنلاین بررسی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نتایج داوری 20 آذر مشخص می‌شود، تاکید کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان 24 آذر با حضور مقامات ارشد استانی در پارک علم و فناوری یزد برگزار خواهد شد.
امراللهی افزود: پنج تا 10 نفر از برگزیدگان جشنواره ملی ایده‌های برتر نیز در مراسم جداگانه‌ای که همزمان با هفته پژوهش با حضور مقامات ارشد کشوری در تهران برگزار می‌شود، تجلیل می‌شوند.
رئیس جشنواره ملی ایده‌های برتر همچنین از برگزاری نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در حاشیه جشنواره ملی ایده‌های برتر خبر داد و افزود: علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند مستندات و درخواست‌های خود را تا پایان آبان از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 آذر به مدت پنج روز برگزار می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از 150 درخواست برای شرکت در نمایشگاه اختراعات و ابتکارات به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
امراللهی با بیان اینکه نمایشگاه اختراعات و ابتکارات با رویکرد تجاری سازی ایده‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: درخواست و مستندات شرکت در نمایشگاه پس از اتمام مهلت قانونی در 30 آبان به وسیله کمیته‌های علمی مورد ارزیابی اولیه قرار می‌گیرد و افراد واجد شرایط به نمایشگاه راه خواهند یافت.
وی گفت: اختراع و ابتکار شرکت‌کنندگان در جشنواره در معرض دید صنعتگران و مورد ارزیابی بیشتری از سوی داوران جشنواره قرار می‌گیرد.
رئیس جشنواره ملی ایده‌های برتر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جشنواره ایده‌های برتر در سال جاری به صورت رسمی به شکل ملی برگزار می‌شود، تاکید کرد: با ملی شدن جشنواره، برگزیدگان آن از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پژوهش تجلیل خواهند شد.
امراللهی تاکید کرد: با ملی شدن جشنواره ایده‌های برتر این جشنواره در سطح کشور بیشتر مطرح می‌شود و کمک‌های بیشتری به جشنواره خواهد شد، بنابراین آینده روشنی در پیش روی جشنواره است.
رئیس پارک علم و فناوری استان یزد با تاکید بر لزوم حمایت از ایده‌های برتر این جشنواره گفت: ایده‌های ارائه شده به جشنواره در بخش‌های مختلفی است و با توجه به اینکه ظرفیت برای حمایت از ایده‌ها محدود است، بخشی از ایده‌ها تحت حمایت پارک قرار گرفته و بخشی دیگر در بورس ایده کشوری که در حال برنامه‌ریزی است، برای اجرایی شدن وارد خواهند شد.
نهمین جشنواره ملی ایده‌های برتر آذرماه سال جاری در یزد برگزار خواهد شد و مهلت ارسال ایده‌ها نیز تا 25 آبان ماه تعیین شده است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول