اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با معرفی برگزیدگان؛

جشنواره هنر، رسانه و سلامت در مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی هنر، رسانه و سلامت در مازندران با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

جشنواره هنر، رسانه و سلامت در مازندران پایان یافت
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: حضور هنر در بحث تبلیغ سلامت و آگاهی‌بخشی مردم، یکی از نکات مهمی است که همه به آن واقف هستیم.
وی با اشاره به اینکه ابزارهای سنتی گذشته برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و اطلاع‌رسانی دیگر کارساز نیست، افزود: از این وزارت بهداشت برای ارتقای سطح آگاهی مردم، بسته دیجیتال را مطرح کرده است.
ناصحی با بیان اینکه حدود 30 کتاب از آثار این جشنواره به صورت مختصر منتشر شد، گفت: لوح‌های فشرده رفتارهای پرخطری که جامعه را تهدید می‌کند هم در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه آموزش همگانی سلامت و آگاهی بخشی عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی از اهداف این جشنواره بود، یادآور شد: باید بتوانیم با کمترین هزینه، سلامت جامعه را ارتقا دهیم.
ناصحی تصریح کرد:  یک هزار و 333  اثر رسیده به جشنواره در سه مرحله مورد داوری قرار گرفت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم، گفت: اگر نتوانیم به صورت خرد جمعی تلاش کنیم، اقتصاد سلات ما به شدت تهدید می‌شود.
حسین آزاده کار رسانه و هنر در برگزاری این جشنواره بسیار موثر خواند و ادامه داد: این جشنواره را باید به سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر هم تسریع دهیم.
آزاده با بیان اینکه هدف کلی از برگزاری این جشنواره ، توسعه حوزه سلامت بود، تصریح کرد: افزایش بیش از 20 درصد آموزش در آحاد جامعه ، از دیگر اهداف این جشنواره است.
در پایان این مراسم، برگزیدگان جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول