اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ارشاد قائمشهر خبر داد:

برگزاری جشنواره امیری خوانی در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت جشنواره امیری خوانی در قائمشهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره امیری خوانی در قائمشهر
صادق زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر در تشریح برنامه‌های دهه ولایت با تاکید بر اجرای برنامه‌های پرمحتوا و اثر بخش برای ترویج و تبیین فرهنگ غدیر در جامعه و در بین جوانان اظهار داشت: به همین مناسبت جشنواره امیری‌خوانی توسط هنرمندان شهرستان قائمشهر و شهرهای همجوار همچون جویبار، سوادکوه و بابل در مجتمع فرهنگی هنری حر قائمشهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فراخوان شرکت در مسابقه امیری خوانی افزود: از بین ثبت‌نام شدگان 20 امیری‌خوان در روز دوشنبه جاری در مجتمع حر به اجرای برنامه می‌پردازند که با حضور داوری از مرکز استان، به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
وی از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت را برگزاری جشن ولایت به مدت سه شب در سطح شهرستان قائمشهر، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی قربان تا غدیر در مجتمع فرهنگی هنری حر قائمشهر از 20 تا 30 آبان، برگزاری محفل انسی با قرآن مجید، اجرای برنامه محوری دهه ولایت در 10 مسجد شهرستان و برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در مصلای قائمشهر عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائمشهر گفت: در روز جشن غدیر به نفرات برگزیده شرکت کننده در مسابقات فرهنگی کتاب و کتاب خوانی جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
زارعی همچنین خاطرنشان کرد: در این دهه، دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای سادات و خانواده‌های مددجوی کمیته امداد و بهزیستی نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول