اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جیرفت:

مأموران انتظامی سربازان خط مقدم امنیت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: مأموران نیروی انتظامی به عنوان سربازان خط مقدم جبهه امنیتی که مقدم بر نیازهای فیزیولوژیک است، به جهان اسلام و همه آزادیخواهان تعلق دارند.

مأموران انتظامی سربازان خط مقدم امنیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور شنبه شب در مراسم تجلیل از فرماندهان انتظامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم در جنوب کارهای بسیار ارزشمندی در زمینه‌های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه یکی از ضروری‌ترین نیازهای منطقه جاده‌های مواصلاتی به عنوان گلوگاه‌های اقتصادی هستند، افزود: در سه‌راهی جیرفت دارزین حدود چهار کیلومتر از کوه‌ها برداشته شده و پایه کار برای آسفالت اتوبان در این منطقه فراهم شده است.
غنچه‌پور تصریح کرد: همچنین در جاده‌های جیرفت بافت، کهنوج بندرعباس و جاده‌های روستایی نیز کارهای زیربنایی فراوانی صورت گرفته و بسیاری از نقاط حادثه‌خیز این مناطق برطرف شده است.
وی با اشاره به ساخت 15 هزار واحد مسکن مهر روستایی در جنوب ابراز داشت: در این منطقه 242 هزار واحد مسکن مهر با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که از این تعداد تاکنون 5 هزار و 300 واحد واگذار شده است.
غنچه‌پور با توجه به رتبه دوم شهرستان جیرفت از نظر اعتبارات در استان بیان داشت: در بخش‌های کشاورزی، برق‌رسانی، آب و فاضلاب روستایی، مخابرات، خانه بهداشت و بیمه روستایی در این شهرستان پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی رودخانه هلیل‌رود گفت: برای احداث پل دوم روی این رودخانه نیز تاکنون 7 میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل به اعتبار بیشتری نیازمند است.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم با به‌کارگیری تمام نیروهای متخصص و توانمند شهرستان همیشه حافظ و مدافع حقوق مردم باشیم.
وی با تأکید بر اینکه هیچ گونه اصطکاک و اختلاف نظری میان مسئولان شهرستان جیرفت وجود ندارد، اذعان کرد: با مدیریت خوب مسائل سیاسی این شهرستان می‌توان از بروز تهدید مسائل امنیتی جلوگیری کرد.
غنچه‌پور عنوان کرد: امیدواریم با رضایتمندی مردم و اتفاق نظر مسئولان بتوانیم مشکلات و دغدغه‌های موجود در این منطقه را کاهش دهیم.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه موقعیت استراتژیکی شهرستان جیرفت که از اطراف به کوهستان‌ها منتهی و با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز هم‌مرز شده، زمینه لازم برای پناهندگی افراد شرور و بزهکار را به این منطقه فراهم می‌آورد که موجب ایجاد بسیاری بزهکاری‌های بدون هویت شده است.
وی افزود: حساسیت مردم و مطالبات آنها می‌طلبد، تلاش‌های بیشتری انجام گیرد تا بتوانیم به یک امنیت پایدار دست پیدا کنیم.
غنچه‌پور تصریح کرد: حضور شورای امنیت ملی در منطقه، استقرار گردان و تقویت نیروی انتظامی شهرستان موجب شده است تا بسیاری از جرائم تا 75 درصد و برخی نیز تا 45 درصد کاهش یابد.
وی نیروی انتظامی را نشانه جلوه‌گری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: جوانمردی، مقاومت، پایداری و ایثار نیروی انتظامی موجبات افتخار یک نظام قدرتمند را به وجود آورده است.
غنچه‌پور احساس امنیت را بسیار بااهمیت‌تر از خود امنیت دانست و بیان کرد: از نیروی انتظامی انتظار می‌رود تا در نظامی که بر پایه ولایت و خون شهدا استوار است، تلاش‌های بیشتری انجام دهد.
وی با تأکید بر تعامل بسیار خوب میان نیروی انتظامی و مردم گفت: باید تلاش شود تا با مشارکت همگانی زمینه امنیت منطقه را فراهم آورد.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی به عنوان سربازان خط مقدم جبهه امنیتی که مقدم بر نیازهای فیزیولوژیک است، نه تنها به نظام جمهوری اسلامی بلکه به جهان اسلام و همه آزادیخواهان تعلق دارند.
وی اذعان کرد: شاخصه و شناسنامه موفقیت نیروی انتظامی این است که جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی تمام در تمام عرصه‌ها در جهان حرف اول را می‌زند.
به گزارش فارس، در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی شهرستان جیرفت که توسط فرمانداری انجام گرفت، از 30 نفر از فرماندهان ارشد شهرستان تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول