اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دادستان عمومی و انقلاب تبریز هشدار داد:

برخورد قاطع با اخلال‌کنندگان امنیت جامعه و مرتکبان جرایم مواد مخدر

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب تبریز به اخلال‌کنندگان نظم و امنیت جامعه همچنین مرتکبان جرایم مربوط به مواد مخدر هشدار داد.

برخورد قاطع با اخلال‌کنندگان امنیت جامعه و مرتکبان جرایم مواد مخدر
موسی خلیل‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرایم مرتبط با مواد مخدر همچنین برخورد جدی و قاطع با مرتکبان این قبیل جرایم، طرح شناسایی و دستگیری مرتکبان جرایم مربوط به مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر در یکی از مناطق جرم خیز کلانشهر تبریز اجرا شد.
وی افزود: در این طرح که از سوی عوامل انتظامی شهرستان تبریز و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی و با نظارت این دادستانی اجرا شد، 43 نفر از مرتکبان جرایم مرتبط با مواد مخدر و نیز معتادان پرخطر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آنان کشف و دستگیرشدگان با تشکیل پرونده قضایی تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.
خلیل‌اللهی بیان کرد: 23 نفر از متهمان با صدور قرارهای قانونی روانه زندان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز با هشدار به اخلال‌کنندگان نظم و امنیت جامعه همچنین مرتکبان جرایم مربوط به مواد مخدر تاکید کرد: این دادستانی برای صیانت از حقوق عمومی در برخورد قانونی با مرتکبان اینگونه جرایم ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد و به همین دلیل با توجه به عزم جدی نیروی انتظامی و دادستانی عمومی و انقلاب تبریز اجرای طرح‌های مشابه در آینده نیز استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام/ح30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول