اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کل دادگستری کرمان:

امنیت جنوب کرمان ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: انجام برنامه‌ها و طرح‌های مناسب ارتقای وضعیت امنیتی جنوب استان کرمان را نسبت به گذشته به همراه داشته است.

امنیت جنوب کرمان ارتقا یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جمع قضات و کارمندان دادگستری جیرفت با اشاره به اینکه وضعیت امنیتی جنوب استان بهبود چشمگیری داشته است، اظهار داشت: حفظ و ارتقای این وضعیت از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی و انتظامی است و با جدیت دنبال می‌شود.
وی افزود: صدور احکام قضائی سخت و قاطعیت در اجرای آنها توسط دستگاه قضایی در کاهش میزان ناامنی در استان بسیار مؤثر بوده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به کمبود نیروی اداری و قضایی در دادگستری جیرفت و حجم زیاد ورودی پرونده‌ها گفت: پیگیری‌های مستمر و همه جانبه در راستای بهبود این وضعیت در دستور کاراست و به حمایت‌های مسئولان عالی قضائی در این راستا بیش از پیش نیاز است.
وی با اشاره به تعیین اوقات دادرسی پرونده‌ها از هم‌اکنون برای سال آینده در بعضی از حوزه‌های قضایی استان بیان داشت: اینکه مردم امروز دچار مشکل و گرفتاری هستند و حدود شش ماه باید در دستگاه قضایی منتظر رسیدگی اولیه باشند، موجب نارضایتی و ناامیدی آنها می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر برخورد شایسته و محترمانه با مردم تأکید کرد و گفت: افرادی که به دستگاه قضایی وارد می‌شوند دارای مسائل و مشکلات زیادی هستند و نباید نوع رفتار بعضی کارکنان بار مضاعفی را بر روح و جسم آنها هموار کند.
توکلی توجه به رفتارهای فردی را از نشانه‌های مسئولیت‌پذیری افراد دانست و گفت: فردی که خود را در قبال رفتار، گفتار و کردار خود پاسخگو بداند، بسیاری از اعمال و رفتارها را انجام نمی‌دهد و بسیار مراقب است.
وی بر ارزیابی رفتارها و عملکردهای شخصی و کاری تاکید کرد و بیان داشت: افرادی که عملکرد خود را همواره در ابعاد مختلف رصد می‌کنند، مسئولیت‌پذیر بوده و در زندگی رشد و پیشرفت دارند.
رئیس دادگستری جیرفت نیز در این دیدار با اشاره به حجم زیاد پرونده‌های وارده به محاکم و دادسرا گفت: تنها دو شعبه جزایی در دادگستری هم‌‌اکنون فعال است و این وضعیت جوابگوی مراجعه زیاد مردم شهرستان و بخش اسماعیلیه که به تازگی به شهرستان ملحق شده نیست.
حجت‌الاسلام عباس اسدی افزود: از هم‌اکنون برای خردادماه سال آینده وقت رسیدگی تعیین شده و این امر نشانگر مشکلات دستگاه قضایی است که باید برطرف شود.
وی وضعیت امنیتی جنوب استان را خوب توصیف کرد و گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی امنیت در این روند بسیار موثر بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول