اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم ملکان:

آمریکا با اختلاف‌افکنی درصدد حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان گفت: دولت آمریکا با اختلاف‌افکنی میان ایران و کشورهای مسلمان درصدد حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و رسیدن به اهداف سلطه‌گرانه خود است.

آمریکا با اختلاف‌افکنی درصدد حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ملکان با بیان اینکه دولت آمریکا با اختلاف‌افکنی میان ایران و کشورهای مسلمان عربی به خصوص عربستان درصدد حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و رسیدن به اهداف سلطه‌گرانه خود است،اظهار کرد: استکبار جهانی با این اقدام می‌خواهد ظرفیت‌های جهان اسلام را تقسیم تا به اهداف استعماری و استکباری خود برسد.
وی افزود: همچنین دولت آمریکا درصدد است تا با ایجاد تفرقه در خاورمیانه و سر و صدا در این مورد افکار عمومی را از جنایات رژیم اشغالگر در سرزمین‌های فلسطین منحرف سازد.
این نماینده مجلس با اشاره به اثرگذاری عربستان بر برخی کشورهای اسلامی‌ ادامه داد:‌ اگر ثروت و قدرت نظامی ریاض در مسیر هم‌افزایی ظرفیت دنیای اسلام صرف شود، قطعاً اختلافات قومی، مذهبی و فرقه‌ای به حداقل می‌رسد و بسیاری از سلطه‌گری‌های غرب بر ملت‌های مسلمان پایان می‌یابد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اوج‌گیری موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا تصریح کرد:‌ تهران و ریاض در قبال تحولات منطقه دیدگاه متفاوتی دارند اما می‌توان با توسعه رایزنی‌ها و تعاملات دیپلماتیک به‌گونه‌ای از تضاد، تشدید و تعمیق اختلافات پیشگیری کرد.
وی، مبارزه با رژیم صهیونیستی را خواست نخست همه کشورهای اسلامی اعلام کرد و افزود: ‌واشنگتن با دسیسه‌چینی و تفرقه‌افکنی می‌کوشد تا جهان اسلام به جای مبارزه با اشغالگران صهیونیست مشغول قبیله‌گرایی، دعواهای فرقه‌ای و نژادی شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد:‌ از این رو کشورهای اسلامی برای خنثی کردن این توطئه باید در زمینه نزدیک کردن دیدگاه‌های بین‌المللی و امنیتی در خاورمیانه به ویژه حوزه خلیج فارس گام‌های عملی بردارند.
نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به تهدیدات نظامی رژیم جعلی اسرائیل علیه ایران، تأکید کرد:‌ صهیونیست‌ها از بروز برخی اختلاف‌نظر‌ها میان تهران و ریاض می‌خواهند سوءاستفاده کنند تا تحولات منطقه را دور بزنند بنابراین وزارت‌خارجه برای مقابله و بی‌اثر کردن این اقدام، باید با همه کشور‌ها ارتباط‌گیری خوب و شایسته داشته باشد.
انتهای پیام/ح20     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول