اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع):

حرف اول دنیا مقابله با استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: با توجه به تحولاتی که در سطح خاورمیانه و در سطح جهان می‌بینیم باید باور کنیم تاریخ ورق خورده و چنین تحولاتی در تاریخ بی‌نظیر است.

حرف اول دنیا مقابله با استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در جمع پایوران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: تنها جایگاه ولایت است  که می‌تواند در مقابل قلدری آمریکا قدعلم کند و بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
وی با بیان اینکه تنها قدرتی که می‌تواند جلوی استکبار بایستد اسلام است، ادامه داد: اسلام‌هراسی که در برنامه غرب قرار دارد نیز به خاطر این است که اسلام جلوی اهداف پلید و شوم استکبار را می‌گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به یکنواخت بودن مسیر حرکت آمریکا در مقابله با اسلام و ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: کارتر همان مسیری را دنبال می‌کرد که امروز اوباما انجام می‌دهد و در واقع این‌ها مهره هستند و تصمیمات اساسی را اشخاص دیگری پشت پرده  می‌گیرند.
نوفرستی با اشاره به آیات قرآن یادآور شد: دشمنان شبانه‌روز در حال دشمنی هستند و کارشان پیوسته و مداوم است و بیشترین کار دشمن از طریق تبلیغات است.
وی تصریح کرد: دشمن از طرق مختلف رسانه‌ای و تبلیغی استفاده می‌کند تا بتوانند نور خدا را خاموش کنند و جلوی رشد دین را بگیرند که به فرموده قرآن موفق نمی‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به فراگیر شدن اسلام در سطح دنیا اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولاتی که در سطح خاورمیانه و در سطح جهان می‌بینیم باید باور کنیم تاریخ ورق خورده است و چنین تحولاتی در تاریخ بی‌نظیر است.
نوفرستی مردمی بودن و استکبارستیزی را از جمله مولفه‌های بیداری اسلامی دانست و افزود: در این انقلاب‌ها مردم فراتر از احزاب و گروه‌ها و جناح‌ها عمل می‌کنند و حرف اولشان مقابله با استکبار جهانی و منطقه‌ای است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول