اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امروز صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی در دانشگاه چمران اهواز

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در دانشکده فنی و مهندسی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی در دانشگاه چمران اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این نمایشگاه امروز با حضور رئیس و معاونان فرهنگی و پژوهشی دانشگاه و مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان و جمعی از دانشجویان در دانشکده فنی و مهندسی افتتاح شد.
در این نمایشگاه ضمن نمایش تصاویر حوادث مختلف و مهم تاریخ انقلاب‏، کارشناسان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (‌اساتید حوزه و دانشگاه) در محل نمایشگاه علاوه بر توضیح در خصوص حوادث مذکور، به پرسش‌های دانشگاهیان پاسخ خواهند گفت.
در نمایشگاه بصیرت و بیداری اسلامی غرفه‌هایی با عناوین غدیر، بیداری اسلامی، شیطان‌پژوهی، پوشه سبز، پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی نام‌گذاری شده است.
علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این مراسم، نمایشگاه را از نظر توضیح و روایت تاریخ انقلاب به صورت تصویری و شفاهی بی نظیر دانست و از جامعه دانشگاهیان استان خوزستان و خصوصا دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز خواست که از این نمایشگاه بازدید کنند.
رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان گفت: این امکان وجود دارد که روسای دانشگاه‌های استان در صورت علاقه‌مندی، نسبت به برپایی‌ این نمایشگاه در دانشگاه‌های خود اقدام کنند. 
نمایشگاه مذکور از 15 آبان ماه به مدت یک هفته از ساعت 8 تا 16 هر روز در سراسر دانشکده فنی و مهندسی آماده بازدید علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول