اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست مطالعات معاونت اجتماعی پلیس سمنان:

فیس‏بوک از کثیف‏ترین سایت‏های جاسوسی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره مطالعات و برآورد اجتماعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: فیس‏بوک یکی از کثیف‏ترین سایت‏های جاسوسی اینترنتی است.

فیس‏بوک از کثیف‏ترین سایت‏های جاسوسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمهدی تقوی ظهر امروز در کارگروه پدافند غیرعامل استانداری سمنان، به تبیین نقش رسانه‏ها و فضای مجازی در امنیت ملی پرداخت.
وی در این جلسه تسلط بر اطلاعات مبادله شده در فضای مجازی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی را عمده دلایل حمایت مقامات آمریکا از آزادی اینترنت در ایران برشمرد و گفت: سایت‏های زیادی در فضای مجازی به جاسوسی مشغول هستند و اطلاعات به دست آمده را به سرویس‏های جاسوسی همچنان سیا و موساد می‏فروشند.
این کارشناس فضای مجازی نیروی انتظامی به برخی اقدامات گوگل به عنوان یک نمونه از سایت‏های جاسوسی اشاره کرد و افزود: این سایت با امکانات زیادی که در اختیار کاربران قرار می‏دهد، به اطلاعات خصوصی و محرمانه آنان چه در سطح منطقه‏ای و چه در سطح ملی دسترسی پیدا می‏کند.
سرپرست اداره مطالعات و برآورد اجتماعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با تبیین موارد مختلفی از جاسوسی این سایت به فعالیت فیس‏بوک در این زمینه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر گفته‏های ژولیان آسانژ (موسس سایت ویکی‏لیکس)، فیس‏بوک یکی از کثیف‏ترین سایت‏های جاسوسی اینترنتی است.
تقوی در ادامه با اشاره به برنامه‏ریزی و سرمایه‏گذاری‏های فراوان صیهونیسم جهانی برای اشاعه فساد و فحشا خاطرنشان کرد: این اقدام شیطانی با بهره‏گیری از رسانه‏ها و فضای مجازی به منظور تسلط بر ایران صورت می‏گیرد.
سرپرست اداره مطالعات و برآورد اجتماعی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین اهمیت حفاظت اطلاعات و چگونگی این مهم در فضای سایبر و ارتباط آن با پدافند غیرعامل را برای مسئولان حاضر در این جلسه تشریح کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول