اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه ورامین:

تهدید ابزار استکبار برای رهایی از باتلاق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: استکبار جهانی با تهدیدها قصد دارد خود را از باتلاقی که در آن قرار دارد، نجات دهد.

تهدید ابزار استکبار برای رهایی از باتلاق است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و تبریک پیشاپیش عید غدیر خم گفت: فرمان خداوند به رسول اکرم (ص) بود که حکم مرا به مردم ابلاغ کن و اگر نشود رسالتت ناتمام می‌ماند و پیامبر در یک چهارراه که به طرف چهار استان راه داشت همه را فراخواندند و خطبه مفصل و مهم غدیر را قرائت کردند.
امام جمعه ورامین افزود: گرمای هوا فوق‌العاده زیاد بود اما فرمان خدا را نمی‌شد به تاخیر انداخت و بنابراین پیامبر از اصحاب در این مورد عهد و پیمان گرفتند و از مسلمانان خواستند از حضرت امیر (ع) به عنوان امین آن حضرت اطاعت کنند و مخالفت نکنند و برحسب نقل تاریخ آن افرادی که جزو نفرات اولی بودند که با حضرت امیر (ع) بیعت کردند همان‌هایی بودند که پس از پیامبر (ص) ادعای خلافت کرده و به مخالفت پرداختند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تاکید کرد: با توجه به آنکه از واقعه غدیر تا روز رحلت پیامبر (ص) دو ماه و چند روز بیشتر نمی‌گذشت نمی‌توان گفت این آقایان غدیر را فراموش کردند، امروز بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد، که عده قلیلی از آنها شیعه هستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: انحرافی که از صدر اسلام و پس از رحلت پیامبر به‌وجود آمد صدمات فراوانی به اسلام وارد آورده است و ضعف امروز موجود در برخی کشورهای اسلامی و تفرقه بین مسلمانان ریشه در همان انحراف دارد.
آیت‌الله محمودی گلپایگانی نسبت به خوردن فریب دنیا هشدار داد و عنوان کرد: افراد چشم دارند اما نمی‌بینند، گوش دارند اما نمی‌شنوند و نسبت به مسائل گوناگون حق را می‌دانند اما آن را نمی‌گویند و اینها به دلیل این است که عقل دارند ولی تعقل نمی‌کنند و این به دلیل رنگ‌های دلفریب دنیاست که بسیاری از افراد را فریفت.
امام جمعه ورامین با اشاره به اتفاقاتی که در جهان در حال رخ دادن است، عنوان کرد: ضعف دنیای استکبار و تزلزل، سستی و فروپاشی که در بعد اقتصادی برای دنیای سرمایه داری و لیبرال دموکراسی پیش آمده است، مردم به تدریج پوشالی و فریب بودن آن را شناختند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت‌های غرب که تا مدت‌ها با زرق و برق تبلیغات متوجه نبودند که چگونه مورد ظلم و ستم هستند، امروز بیدار شده‌اند و این بانیان سرمایه داری و ادامه دهندگان این راه در بن بستی گیر کرده‌اند و به لطف خدا به زودی فرو می‌پاشند. 
آیت‌الله محمودی در ادامه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج تاکید کرد: بیداری جهان اسلام و موقعیتی که امروز مسلمانان دارند، هیچ گاه در تاریخ نداشته‌اند و ضعف و سستی که امروز دشمنان ما، آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها پیدا کرده‌اند، تا به امروز چنین ضعفی برای آنها پیش نیامده بود.
امام جمعه ورامین با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کشورهای به ظاهر متمدن و ابر‌قدرت اکنون به دست و پا زدن افتادند و هر روز بهانه‌ای جدید را برای ایران ایجاد می‌کنند و با این تهدیدها قصد دارند خود را از باتلاقی که در آن قرار دارند، نجات دهند.
وی تاکید کرد: تمام مقامات آمریکایی مسئله حمله به ایران را مطرح می‌کنند و در پی ارعاب ملت ایران هستند، اما ملت ایران مسیر خود را پیدا کرده و روز به روز به عظمت و شکوه آن افزوده می‌شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به تهدید دشمنان مبنی بر ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با ترور به جایی نمی‌رسند، ملت ایران هیچ باکی ندارد و با صلابت و استواری راهش را با ثبات ادامه می‌دهد و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هر جا ترور و جنایتی صورت می‌گرفت، آمریکا در آنها دخیل بود به طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند، ما صدها سند از جنایت آمریکا علیه مردم مظلوم ایران داریم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول