اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه ایلام:

تهدیدهای اخیر در راستای تنفس مصنوعی به سران فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تهدیدهای اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای دادن تنفس مصنوعی به سران به کما رفته فتنه 88 است.

تهدیدهای اخیر در راستای تنفس مصنوعی به سران فتنه 88 است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: دادن تنفس مصنوعی به سران به کما رفته فتنه 88 و دلگرم کردن عناصر مزدور و ضد انقلاب داخلی و خارجی از اهداف اصلی تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی است.  
وی ادامه داد: فرافکنی و تحت شعاع قراردادن بحران اقتصادی در داخل آمریکا و جنبش کاملا مردمی ضد نظام سرمایه‌داری که به اذعان اقتصاددانان و سیاستمداران غربی عامل سقوط حاکمیت یک درصد سرمایه‌داران خواهد بود، از دیگر علل تهدیدات اخیر دشمنان علیه ایران اسلامی است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: از طرف دیگر رژیم آمریکا با از دست دادن پایگاه‌های منطقه‌ای خود در خاورمیانه و سقوط پی در پی رژیم‌های دیکتاتوری وابسته به آمریکا و روی کارآمدن حکومت‌های انقلابی، مردمی و مخالف با آمریکا که متاثر از انقلاب اسلامی و تفکر و اندیشه‌های امام رهبری است از دیگر علل تهدیدات دشمنان علیه ایران اسلامی است.
لطفی تصریح کرد: آمریکا و همپیمانان خود از تهدیدات اخیر به دنبال جلوگیری از تاثیرگذاری شگرف انقلاب اسلامی در خیزش‌های اخیر در کشورهای اسلامی و القای پروژه کهنه ایران هراسی بر ملت‌ها و دولت‌های منطقه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در نهایت این تهدیدات به منظور دلگرم کردن عناصر مزدور داخلی و ضدانقلاب داخلی و خارجی که شاید بتوانند در آستانه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی فضای ناامنی ایجاد و مردم را دچار یاس ناامیدی کنند، طراحی و تدوین شده است.
وی ادامه داد: در حالی‌که سران فتنه خود اذعان دارند که توان رویارویی با نظام اسلامی و ملت با بصیرت ایران را برای همیشه از دست داده‌اند و منفورترین چهره‌ها نزد مردم هستند. 
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز ولادت با سعادت امام دهم شیعیان گفت: 
امام علی نقی (ع) پاک‌ترین و نیک‌سرشت‌ترین روش را در میان جامعه دارا بود.
امام جمعه ایلام همچنین به 18 ذی‌الحجه سالروز عید سعید غدیر اشاره کرد و ادامه داد: عید غدیر روز ولایت و امامت است. 
لطفی تصریح کرد: غدیر یکی از حوادث بزرگ و شیرین دوران بعثت رسول اعظم (ص) و روز اکمال دین و اتمام نعمت و روزی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به سالروز رحلت فیلسوف شرق حضرت علامه سیدمحمد حسینی طباطبایی اشاره کرد و گفت: علامه طباطبایی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های علمی، عرفانی و اخلاقی جهان اسلام بود.
انتهای پیام/ح10 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول