اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار آذربایجان‌شرقی:

گزارش آژانس انرژی اتمی نشانه ناکامی در تهدیدها است

خبرگزاری فارس: استاندارآذربایجان‌شرقی گفت: گزارش جدید آژانس انرژی اتمی علیه کشور بی‌اساس و نشانه ناکامی تهدیدهای و تحریم‌های قبلی است.

گزارش آژانس انرژی اتمی نشانه ناکامی در تهدیدها است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،احمد علیرضا بیگی شامگاه پنج‌شنبه در نشست جمعی از مسئولان علمی استان و دانشجویان تهدیدهای دشمنان علیه کشور را تکراری و بی‌اساس دانست.
وی گفت: نظام سلطه به دنبال نشان دادن قدرت خود است و نظم جهانی را ناشی از عنصر قدرت خود می‌دانند و که این موضوعی مردود است.
استاندارآذربایجان شرقی اظهار کرد: نظام سلطه سود خود را در ذلت ملل جهان می‌داند و بر همین اساس راضی به رشد و پیشرفت کشورهای محروم نیست.
وی، خشم جهان استکبار در مورد ملت ایران را ناشی از تلاش کشور برای فناوری‌های پیشرفته عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد تا با تلاش و کوشش به عزت و سربلندی ملت ایران دست یابد.
بیگی با اشاره به موضوع تحریم تصریح کرد: تحریم و تهدیدهای مختلف با هدف به انزوا کشیدن کشور صورت می‌گیرد و توطئه ترور سفیر عربستان نیز در همین راستا صورت گرفته است.
این مسئول اذعان کرد: شدیرترین تحریم‌ها علیه کشور در جریان است و تهدیدهای جدید ناشی از ناکارآمدی تهدیدهای قبلی است که رو به تهدیدهای جدید رو آورده‌اند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه گزارش جدید آژانس انرژی اتمی علیه کشور بی‌اساس است، خاطرنشان کرد: فضایی که در کشور وجود دارد فضای با نشاطی است که با وجود تمام تهدیدها در زمینه‌های مختلف قابل مشاهده است.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول