اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه شهریار:

ملت ایران از تهدیدهای غرب هراسی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به برخی یاوه‌گویی‌های کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی گفت: به طور قطع ملت ایران هراسی از این تهدیدها نداشته و غربی‌ها نیز به خوبی این واقعیت را درک کرده‌اند.

ملت ایران از تهدیدهای غرب هراسی ندارند
حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: طی سال‌های اخیر فشار کشورهای غربی با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران افزایش یافته و هر روز تهدید و تحریم جدیدی علیه ما مطرح می‌شود.
وی تصریح کرد: کشورهای آمریکایی و اروپایی یک روز سخن از تحریم همه جانبه ایران به زبان رانده و فردا مدعی می‌شوند که گزینه نظامی را برای برخورد با ملت ایران روی میز خود گذاشته‌اند.
این مسئول تاکید کرد: به طور قطع تهدیدها و تحریم‌ها تاثیری در سرنوشت و اعتقاد ملت ما نداشته و آرمان‌های خود را با قاطعیت و جدیت پیگیری خواهیم کرد.

* آمریکا و اسرائیل توان تعرض به ایران را ندارند
خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای اخیر غرب علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سه دهه قبل و در حالی که ارتش ایران به واسطه انقلاب اسلامی به طور کامل از بین رفته بود، 40 کشور غربی به حمایت از صدام در جنگی هشت ساله حضور یافته، اما کاری از پیش نبردند.
وی تاکید کرد: بنابراین امروز که ارتش و سپاه و نیروهای مردمی در غالب بسیج در اوج اقتدار و عزت هستند، احدی به ویژه آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی توان تعرض به ایران اسلامی را نخواهند داشت.
خطیب جمعه شهرستان شهریار ادامه داد: به طور قطع کوچک‌ترین تهدیدی با مقاومت و پاسخ کوبنده ملت و نیروهای نظامی ایران روبرو خواهد شد.
خاتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت حمله نظامی به ایران چه اتفاقی در منطقه رخ خواهد داد گفت: ایران همواره به دنبال صلح و ثبات خاورمیانه بوده و نمی‌خواهد جنگی دیگر در این منطقه رخ دهد.
وی در پایان تاکید کرد: این در حالی است که جوانان ما زیر نظر ولی امر مسلمین هراسی از تهدیدها نداشته و به طور قطع حمله به ایران نه تنها منطقه، بلکه کل جهان را دچار آشوب و تنش خواهد کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول