اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران:

آمانو باید از سرنوشت مبارک، قذافی و پهلوی‌های خائن درس بگیرد

خبرگزاری فارس: دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران درباره انتشار گزارش اخیر دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره پرونده اتمی کشورمان گفت: آمانو باید از سرنوشت مبارک، قذافی و پهلوی‌های خائن درس بگیرد.

آمانو باید از سرنوشت مبارک، قذافی و پهلوی‌های خائن درس بگیرد
محمدامین مهدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر بیان داشت: اگر آمانو علاقه دارند که حرفی برای گفتن داشته باشند بهتر است کمی با آقای ناکارتسییس بخش پادمان آژانس مشورت کنند تا درک کنند آژانس انرژی اتمی چه نوع مکانی است و جایگاه چه تصمیم‌هایی باشد.
مهدی‌نژاد اظهار داشت: باید بدانیم که زمان ماجراجویی خیلی وقت است به پایان رسیده و انسان امروز تنها با عقلانیت است که اقناع می‌شود و سخن را می‌پذیرد.
وی ادامه داد: چه خوب بود آمانو قبل از اینکه این مسولیت را عهده‌دار شود کمی راجع به گذشته آژانس بین المللی و سوابق پرونده‌‌ها و به ویژه پرونده ایران مطالعه می‌کردند و یا حداقل از کارشناسان آژانس اطلاعات کسب می‌کردند تا اشتباهات گذشتگان را تکرار نکنند.
دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران تاکید کرد: اینکه نماینده یکی از سازمان‌های به اصطلاح بی‌طرف بین‌المللی چند روز قبل از ارائه گزارش خود در مورد کشوری به واشنگتن سفر می‌کند و از امثال رئیس جمهور اوباما چاره‌جویی می‌کند می‌تواند مدرکی مستحکم از وابستگی و ناکار آمدی ساختار کنونی سازمان‌های بین‌المللی باشد که نیازمند یک بازنگری اساسی در ساختارند.
وی در ادامه گفت: آمانو بهتر است به جای اینکه به سمت غربی‌ها و سرکرده آنها یعنی آمریکا برود به سراغ ملت‌های ستمدیده جهان بیاید زیرا تاریخ به ما ثابت کرده که آمریکا و همپیمانانش بدترین دوستان و ناجوانمردترین متحدان هستند و مردم بهترین یاری‌دهندگانند و ما این را در سرنوشت اشراری چون مبارک و قذافی و پهلوی‌های خائن دیدیم.
مهدی‌نژاد تصریح کرد: مردم جهان و تمام مستضعفان هم باید به این نکته توجه داشته باشند که آمریکا به انتهای مسیر بسیار نزدیک شده و و همه سناریوهایی که بازی می‌کند از ماجرای خیالی ترور سفیر عربستان گرفته تا نامه مضحک آن به اصطلاح فعال حقوق بشر و یا همین حرکت اخیر در ماجرای هسته‌ای نشانگر عمق درماندگی‌اش در عرصه بین‌الملل است.
دبیر سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه مازندران تاکید کرد: باید توجه داشت که مساله اصلی بیداری‌هایی که در سطح جهان اتفاق افتاده و ما می‌دانیم که همه این حق طلبی‌ها از برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای ملت ایران است که تقدیم اسلام شده است.
مهدی‌نژاد در پایان اذعان داشت: نسل ما شاهد و تحقق وعده الهی باشد و ما شاهد حکومت مستضعفان بر زمین باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول