اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

آژانس بین‎المللی اتمی ابزار سیاسی استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: دنیا می‎داند آژانس بین‎المللی اتمی و کمیسیون حقوق بشر ابزارهای سیاسی استکبار جهانی برای کسب منافع غرب بر علیه کشورهاست.

آژانس بین‎المللی اتمی ابزار سیاسی استکبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تلاش کرده است با هجمه‎های مختلف جلوی تاثیرگذاری آن را در سطح جهان بگیرد.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی تلاش کرده است با هجمه‎های نظامی و غیرنظامی و در بعد از دفاع مقدس نیز با ترفندهای سیاسی و فرهنگی مانع از نفود انقلاب شوند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش جدید آژانس بین‎المللی اتمی و تهدید به تحریم‎ها مسئله جدیدی نیست که ملت را وادار به عقب‎نشینی از آرمان‎های خود کند.
طاهری افزود: در طی 33 سال بعد از انقلاب دائم نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدید و تحریم ها و گزارش‎های نهاد بین‎المللی دست‎نشانده آمریکا مواجه بوده است.
وی ادامه داد: دنیا هم می‎داند که دیگر این گونه ابزار‎های تبلیغاتی هیچ نتیجه‎ای برای عقب‎نشینی یک ملت نخواهد داشت.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: دلیل هجمه‎های اخیر سیاسی قدرت‎های استکباری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اوضاع آشفته غرب و بیداری اسلامی کشورهای اسلامی است.
 طاهری اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی می‎دانند بیداری اسلامی منطقه و تجمع‎های اعتراض آمیز در غرب و آمریکا علیه نظام سرمایه‎داری نتیجه پیغام انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: طبیعی است که برای اینکه بخواهند سرچشمه این بیداری‎های را متوقف کنند تلاش می‎کنند، هجمه خود را برای جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر کنند وگرنه همه دنیا می‎دانند آژانس بین‎المللی هسته‎ای و کمیسیون حقوق بشر ابزارهای سیاسی استکبار جهانی برای کسب منافع غرب بر علیه کشورها است.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدهای نظامی بر علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: تهدید نظامی یک شوخی بیشتر نیست آن زمانی که دست ایران از امکانات نظامی و دفاعی خالی بود آنها با تمام قوا و حمایت هم جانبه از صدام در طی هشت سال دفاع مقدس نتوانستند هیچ دستاورد و تزلزلی در اراده ملت بزرگ ایران به وجود آورند.
طاهری افزود: امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل الهی، دعای خیر حضرت ولی‎عصر(عج)، همت مردم و مسئولان و خودباوری جوانان برومند این مرز و بوم به عنوان یکی از بزرگترین قدرت‎های منطقه تبدیل شده  تهدید نظامی یک طنز سیاسی است و قطعا دشمن جرات این را نخواهد کرد که بخواهد به کشورهای اسلامی ما تهدید نظامی داشته باشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن دیوانگی کند و محاسبات عقلی و منطقی و همه چیزش را کنار بگذارد و حرکت نظامی کند پاسخ محکم و دندان‎شکن نظام اسلامی را در اقصی نقاط دنیا دریافت خواهد کرد.
طاهری در بخش دیگری از سخنان خود درباره شکل‌گیری جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری متشکل از کسانی است که در دوره اول و دوم ریاست جمهوری احمدی‎نژاد با نگاه ولایی و حزب‎اللهی بودن رئیس جمهوری پای کار آمدند و محدود به تشکل خاص اصولگرا هم نبودند، این افراد در زمان انتخابات ریاست جمهوری تحت عنوان ستادهای مردمی احمدی‎نژاد با همان نگاه که احمدی نژاد فردی ولایی است وارد میدان شده بودند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از شکل‌گیری جریان انحرافی در حاشیه دولت جبهه پایداری به مقابله با جریان انحرافی می‌پردازد.
حجت‎الاسلام طاهری افزود: تشکیل چنین جبهه‎ای که نمی‎تواند متهم شود که دشمن دولت هستند و از طرفی چون با جریان انحرافی مقابله می‎کرده نمی‎تواند دست‎نشانده این جریان باشد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول