اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پلیس آگاهی لرستان خبر داد:

کشف محموله ترشی فاسد در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان، از کشف یک محموله ترشیجات و شیره خرمای فاسد شده در خرم‌آباد خبر داد.

کشف محموله ترشی فاسد در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، خدامراد کبکی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله فاسد به داخل استان مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از هماهنگی با مقام قضایی در محور ورودی از سمت جنوب مستقر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان ادامه داد: مأموران پس از توقف یک ‌دستگاه خودرو وانت‌بار در بازرسی از آن مقدار تقریبی 1700 لیتر شیره خرما و 500 کیلوگرم ترشیجات فاسد شده به ارزش تقریبی 200میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.
به گفته کبکی، محموله قاچاق برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده است.
وی همچنین از کشف 150 جفت کفش خارجی از یک‌ دستگاه خودرو پژو در خرم‌آباد توسط مأموران مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و ارزش تقریبی آن را 70 میلیون ریال اعلام کرد.
کبکی همچنین از دستگیری راننده پژو به اتهام قاچاق کالا خبر داد و گفت: محموله قاچاق به همراه متهم به گمرک استان تحویل داده شد.
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان نقش به ‌سزایی در کشف و خنثی‌سازی اقدامات مجرمانه دارد از آنان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول