اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار زرند:

تبیین خاطرات دفاع مقدس انتقال ارزش‌های ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: انتقال خاطرات دفاع مقدس و تبیین آن به نسل جوان بهترین هدیه‌ برای انتقال ارزش‌های ملی است.

تبیین خاطرات دفاع مقدس انتقال ارزش‌های ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی صبح امروز در همایش تجلیل از ایثارگران و یادواره 10 شهید سرافراز زرند اظهار داشت: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خود گذشتگی آنها است.
وی با تأکید بر نقش والای شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدا سرمایه‌های واقعی و مظهر قدرت ایران اسلامی هستند.
کرمی با اشاره به دوران دفاع مقدس و تلاش استکبار جهانی برای مقابله و نابودی انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا مقابل ایران اسلامی قرار داشت اما ملت دلاور و با غیرت ایران اسلامی نشان داد که در دفاع از اسلام و انقلاب محکم و استوار ایستاده و اجازه دست درازی حتی به یک وجب از خاک این سرزمین را به دشمنان نمی‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه جنگ بین حق و باطل همواره وجود دارد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست لذا محفل شهدا برای ما برپا می‌شود تا از راه و هدف شهدا غافل نشویم و در طول سال از این سرمایه گرانقدر بهره‌مند شویم.
کرمی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان اظهار داشت: امروز نسل جوان ما باید رهرو راه شهیدان و ایثارگران باشند و با شناخت اهداف آنان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه جوانان تشنه درک مفاهیم درست انقلاب و ارزش‌های والایی آن هستند، عنوان کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان، الگوبرداری از افراد شاخص جامعه به‌ویژه شهدا و ایثارگران برای ادامه سرفرازی کشور لازم و ضروری است.
فرماندار زرند انتقال خاطرات دفاع مقدس و تبیین آن به نسل جوان را بهترین هدیه‌ برای انتقال ارزش‌های ملی دانست و گفت: اگر این فرهنگ امروز گسترش یابد، در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان، نسل جوان و ملت ایران بیمه می‌شود.
کرمی برپایی آیین‌های مختلف را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر خواند و اظهار داشت: مسئولان باید با شناخت وظیفه و تکلیف خود در برهه‌های حساس انقلاب از میراث ارزشمند دفاع مقدس به خوبی دفاع کنند.
در این آیین که جمعی از مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا حضور داشتند از مقام شامخ 10 شهید والامقام تجلیل و برنامه‌های مختلفی اجرا شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول